دانلود سریال
AlRawabi School for Girls

1177 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6513
10
/
7.3
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال AlRawabi School for Girls
دانلود سریال AlRawabi School for Girls

خلاصه داستان سریال AlRawabi School for Girls

داستان AlRawabi School for Girls در مورد طرد شدگانی است که در مدرسه معتبر و شناخته شده الروابی بوده و کار ها و اقدامات خطرناکی را برای بازگشت به شکنجه گران خود طراحی می کند. در این داستان یک شخصیت نوجوان به نام مریم وجود دارد که دختری آرام و سربه زیر است. این دختر در میان سایر دختران این مدرسه به خونسردی و صبور بودنش مشهور بود و اکثر وقت خود را با یکی از بهترین دوستانش که دینا نام داشت، سپری می کرد. این دختر در اوایل دوست نداشت وارد سایر بحث های مربوط به آزارگران شود؛ اما بعد از اینکه او نیز مانند بسیاری از دختران دیگر مورد آزار و اذیت آن ها قرار گرفت، مشتاق شد به این مباحث ورود کند.

ادامه داستان در AlRawabi School for Girls به گونه ای است که مریم تصمیم می گیرد برای انتقام از آزارگران خود، نقشه ای انتقام جویانه و ترسناک را طراحی کند. او برای عمل به نقشه خود باید اقدامات خطرناکی انجام دهد. در این مسیر ممکن بود خود او نیز آسیب های زیادی ببیند و دچار خطرات بسیاری شود؛ ولی حس انتقام در او باعث شده بود که چشم خود را بر روی هر مسئله دیگری بپوشاند. او به عنوان یک قربانی دیگر حاضر نبود این شرایط را تحمل کند و برای انجام برنامه های خود اقدام به جمع آوری گروهی از طرد شدگان می کند. او به همراه دیگر افراد گروهش یک برنامه انتقام جویانه را طراحی و اجرا می کنند.

 

سریال AlRawabi School for Girls

AlRawabi School for Girls یک مجموعه اردنی بوده که در سال 2021 با زبان عربی ساخته شد. این مجموعه جذاب و هیجانی برای اولین بار در سال 1400 از طریق شبکه رسمی نتفلیکس منتشر شد. تولید کننده این مجموعه تیما شمالی و کارگردان آن شیرین کمال است. امور مربوط به ویرایش این مجموعه بر عهده ایاد حمام و احمد جلبوش بوده است. این مجموعه کوتاه پس از انتشار به 32 زبان رسمی در سایر جهان پخش شد. ژانر به کار رفته در اجرای آن درام بوده و به همین دلیل اکثر بینندگان آن علاقه مندان به ژانر درام هستند.

مجموعه AlRawabi School for Girls دارای یک فصل بوده که در 6 قسمت به صورت کامل اجرا شده و مدت زمان پخش هر کدام از این قسمت ها حدود 45 دقیقه بوده و یک مینی سریال به شمار می رود. در این مجموعه بازیگرانی به نام های آندریا طایح، نور طاهر، رکین سعد، سلسه بیلا، جوانا عریضه، تیما الشمالی، یارا مصطفی و ریم سعاده، به بهترین نحو ممکن نقش ایفا کرده اند. این مجموعه مناسب رده سنی بالای 14 سال است.

 

نقد سریال AlRawabi School for Girls

در نقد AlRawabi School for Girls می توان به میزان رضایت مردم اشاره کرد که در سایت معتبر IMDB امتیاز 4/7 از 10 را به خود اختصاص داده است. یکی از ویژگی های برجسته و چشم گیر این مجموعه مدت زمان پخش آن است که می شود در مدت زمان کمی همه آن را تماشا کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.