دانلود سریال
King of Boys: The Return of the King

861 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 296
10
/
6.8
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال King of Boys: The Return of the King
دانلود سریال King of Boys: The Return of the King

خلاصه داستان سریال King of Boys: The Return of the King

این مجموعه تلویزیونی پس از سریال دیگری ساخته شده و در واقع، داستان آن را ادامه می دهد. سریال King of Boys: The Return of the King، زمانی حدود 5 سال پس از مجموعه ای را به تصویر می کشد که انیولا سالامی در آن حضور داشته و تبعید شده بود. شخصیت اصلی در این مجموعه، همان فردی است که در مجموعه انیولا سالامی به ایفای هنرمندی پرداخته و حالا تغییراتی درش دیده می شود. این تغییرات، اول از همه از نگاه و دید او شروع شده اند. البته انیولا که از این تبعید بازگشته، از چشم اندازی که برای شروع زندگی اش دارد، اصلا راضی نیست. 

انیولا که در سری قبل فردی بسیار قدرتمند در مسائل سیاسی بود، حالا پس از تبعید 5 ساله اش نمی تواند دست روی دست گذاشته و ببیند که زندگی اش طبق روال روزانه پیش می رود. این فرد درKing of Boys: The Return of the King، قصد دارد قوی تر از 5 سال قبلش شروع کرده و دوباره قدرت سیاسی مشروع خود را در دست گیرد و نگذارد فرد دیگری به چنین قدرت و توانایی برسد! او برای اینکه به چنین جایگاهی رسیده و اوضاع را دوباره بهتر از قبل مدیریت کند، تلاش های بسیاری کرده و سعی می کند تا در این راه موفق باشد. 

 

سریال King of Boys: The Return of the King

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که با نام پادشاه پسران: بازگشت پادشاه شناخته می شود، به عهده کیمی آدیبا بود. البته کیمی آدیبا، سازندگی سریال را هم به عهده داشت. این فرد نتوانست آنگونه که باید، کار های خود را به درستی انجام داده و هماهنگی لازم را میان بازیگران و دیگر عوامل سریال به وجود آورد. King of Boys: The Return of the King در ژانر های سیاسی، درام و جنایی ساخته شده است. می توان از تونی تن، آکین لیوایز، کپی اکپنیانگ و سولا سووبال به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. 

پادشاه پسران: بازگشت پادشاه به عنوان یک مینی سریال شناخته می شود؛ چرا که دارای یک فصل و 7 قسمت است. هر کدام از قسمت های این مینی سریال 7 قسمتی، زمانی حدود 60 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. می توان از کیمی آدیبا، جوی ننامدی یوسف و رمی آدتیبا به عنوان تهیه کنندگان اصلی پادشاه پسران: بازگشت پادشاه نام برد. King of Boys: The Return of the King، محصولی از کشور نیجریه بوده و به زبان های انگلیسی، هاوسا، یوروبا و ایبو ساخته شده است. وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه نیجریه ای، به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. 

اولین قسمت از پادشاه پسران: بازگشت پادشاه در تاریخ 27 اوت 2021 روی شبکه نتفلیکس قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال King of Boys: The Return of the King

بسیاری از مجموعه های تلویزیونی که در شبکه نتفلیکس منتشر می شوند، می توانند بازدید خود را تا حد زیادی تضمین کنند؛ اما مسئله مهمی که اینجا مطرح است، بحث بازخورد مناسب است. King of Boys: The Return of the King، با اینکه بازدید زیادی داشت، اما نتوانست آنگونه که باید، بازخورد خوبی را از سمت بینندگان دریافت کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.