دانلود سریال
Scenes from a Marriage

1316 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 25377
10
/
8.1
IMDB Rating
5
/
5
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Scenes from a Marriage
دانلود سریال Scenes from a Marriage

خلاصه داستان سریال Scenes from a Marriage

این مجموعه تلویزیونی، زندگی یک زوج را به تصویر کشیده و داستان آن ها را روایت می کند. این زوج در سریال Scenes from a Marriage، با نام های میرا و جاناتان شناخته می شوند. آن ها پس از گذشت مدتی از ازدواج شان متوجه می شوند که مشکلات بسیاری با یکدیگر دارند و همیشه با چالش های مختلفی مواجه می شوند. این زوج آمریکایی، گمان می کنند که دیگر نمی توانند بیشتر از این در رابطه مانده و آن را هماند روز اول حفظ کنند. جاناتان در این مجموعه تلویزیونی، استاد فلسفه دانشگاه بوده و میرا هم مدیر قسمتی از یک شرکت فناوری است. 

هر کدام از این افراد، زندگی جداگانه خوبی را برای خود ساخته اند. می توان این قضیه را از شغلی که دارند و حال شان که با آن خوب می شود، متوجه شد. در Scenes from a Marriage، این زوج آمریکایی به مدت 10 سال است که با همدیگر زندگی می کنند و پس از 5 سال زندگی مشترک، صاحب یک دختر شده اند. حالا دخترشان 5 سال داشته و آن ها باید علاوه بر مشکلاتی که در زندگی و همچنین ازدواج شان دارند، شرایط زندگی را برای دخترشان فراهم کرده و اجازه دهند او در این محیط، به خوبی رشد کند. 

 

سریال Scenes from a Marriage

این مجموعه تلویزیونی جذاب، به کارگردانی فردی به نام هاگی لوی ساخته شده است. با توجه به موفقیت و همچنین جایگاهی که این سریال کسب کرده، می توان گفت که کارگردانی آن نقش مهمی در چنین جایگاهی داشته است. Scenes from a Marriage، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی تولید شد. با وجود این زبان برای یک مجموعه تلویزیونی، بسیاری از افراد می توانند آن را به راحتی تماشا کنند. می توان از ژانر درام، به عنوان ژانر غالب بر این مجموعه تلویزیونی که با نام صحنه هایی از یک ازدواج شناخته می شود، نام برد. افرادی همچون: جسیکا چستین، نیکل بِهاری، مایکل آلونی، اسکار ایساک و سونیتا مانی در  صحنه هایی از یک ازدواج به عنوان بازیگرانی شناخته می شوند که کار خود را به خوبی انجام داده و توانسته اند در موفقیت آن تاثیر مستقیم داشته باشند.

Scenes from a Marriage در یک فصل و 5 قسمت تولید شده است؛ به همین دلیل به آن مینی سریال گفته می شود. هر کدام از 5 قسمت صحنه هایی از یک ازدواج، زمانی حدود 60 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه اچ بی او آمریکا بود. اولین قسمت از آن در تاریخ 12 سپتامبر 2021 روی شبکه اچ بی او رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Scenes from a Marriage

مجموعه صحنه هایی از یک ازدواج را می توان در دسته مینی سریال های موفقی قرار داد که به کارگردانی هاگی لوی ساخته شده است. Scenes from a Marriage توانسته بنا بر داستان جذابی که دارد، نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و بر این اساس، در سایت IMDB امتیاز 8.1 را کسب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.