دانلود سریال
The Chestnut Man

1418 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 49459
10
/
7.7
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Chestnut Man
دانلود سریال The Chestnut Man

خلاصه داستان سریال The Chestnut Man

این ماجرای تلویزیونی که با نام مرد شاه بلوطی شناخته می شود، داستانی از یک قتل را روایت کرده و به تصویر می کشد. ماجرای سریال The Chestnut Man، از جایی شروع می شود که زنی جوان در یک زمین بازی به طرز وحشیانه و بسیار مرموزانه ای کشته شده و به قتل می رسد. چه چیزی در این قتل مرموزانه به نظر می رسد؟ چیزی که بیش از هر چیزی در این قتل به چشم می خورد، بدن تکه و پاره شده آن زن نیست و اصلی ترین ماجرا مربوط به دستش است که حالا قطع شده و مشخص نیست که این دست کجا برده شده است! 

این زن در زمین بازی، زمانی پیدا می شود که یکی از دست هایش از بدنش جدا شده و حتی در این نزدیکی ها هم پیدا نمی شود. کارآگاه هایی که برای حل ماجرای قتل در The Chestnut Man حضور پیدا کرده اند، ناگهان متوجه چیزی در اطراف آن زن جوان می شوند. چیزی که در کنار جسد این زن پیدا می شود، یک عروسک درست شده از شاه بلوط است که روی زمین رها شده است. در واقع، قاتل با درست کردن این عروسک بلوطی خواسته چیزی را به این کارآگاه ها بفهماند. آن ها همین عروسک بلوطی را به عنوان سرنخ گرفته و به کار خود ادامه داده اند. 

 

سریال The Chestnut Man

میکل سروپ و کسپر بارفود از افرادی هستند که وظیفه کارگردانی این مجموعه تلویزیونی ماجرا جویانه را به عهده داشتند. آن ها توانستند با ترفند های کارگردانی و هر چیزی که از این رشته شان می دانستند، بهترین خود را اجرا کرده و نشان دهند که The Chestnut Man می تواند به جایگاه مناسب خود برسد. می توان از دیوید دنیسک، اسبن دالگارد اندرسن، دانیکا سورکیس، سیمون لیک، الیوت کراست هاو، لارس رانته، ایبن دورنز و دنکا کرسیک به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مینی سریال به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. 

این مجموعه تلویریونی که مرد شاه بلوطی نام دارد، محصولی از کشور دانمارک بوده و به زبان دانمارکی ساخته شده است. وقتی به یک مجموعه، عنوان مینی سریال اطلاق می شود که تنها یک فصل داشته و در همان یک فصل هم قسمت های زیادی وجود نداشته باشد. The Chestnut Man مینی سریالی است که تنها 6 قسمت دارد. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 50 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. تمامی قسمت های مرد شاه بلوطی که در ژانر های جنایی و درام تولید شده، از شبکه نتفلیکس پخش شده اند. 

اولین قسمت از مرد شاه بلوطی در تاریخ 29 سپتامبر 2021 روی شبکه نتفلیکس رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال The Chestnut Man

این مینی سریال با اینکه فقط در 6 قسمت تولید شده، اما توانسته مجموعه ای کامل از یک داستان جذاب و چشمگیر را به تصویر بکشد. اصلی ترین قضیه ای که منجر به موفقیت The Chestnut Man شده است را می توان در داستان آن جست و جو کرد. سایت IMDB بر اساس همین موضوع و همچنین بازخورد خوبی که این مینی سریال از بینندگان دریافت کرده، امتیاز 7.8 را برای آن در نظر گرفته است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.