دانلود سریال
Foundation بنیاد

4177 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 85425
10
/
7.5
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Foundation (بنیاد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Foundation (بنیاد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال foundation

داستان سریال foundation در مورد گروهی از تبعیدیان است که تلاش می‌ کنند تا در برابر سقوط قریب‌ الوقوع امپراتوری، از نسل بشر و تمدن محافظت کنند. اعجوبه ای به نام گال دورنیک از دنیای سرکوب گر دانشگاهی خود، به پایتخت امپراتوری کهکشانی سفر می ‌کند تا زیر نظر هاری سلدون معروف تحصیل کند. سلدون خالق زیر شاخه ریاضی پیش گویانه روانشناسی است که سقوط امپراتوری را پیش بینی می کند و به همراه گروهی از پیروان وفادار خود، به نقاط دور تر کهکشان می ‌روند. آن‌ ها سفر می ‌کنند تا بنیادی برای حفظ تمدن انسانی ایجاد کنند. در این راه متوجه می شوند که تنها راه نجات امپراتوری کهکشانی از نابودی، سرپیچی از آن است. 

از سوی دیگر، آن‌ ها به عنوان پاداش برای حل یک حدس پیچیده، به اتهام خیانت دستگیر شده اند. برادر روز، برادر غروب و برادر طلوع حکم رانانی هستند که بر مردمان امپراتوری کهکشان حمکرانی می کنند. این 3 برادر در مجموعه foundation با ادعای دکتر سلدون مخالفت می ‌کنند؛ زیرا نگران ضعیف شدن سلطنت خودشان هستند و برای حفظ میراث خود با او مقابله می کنند. آن ها می توانند به راحتی دکتر سلدون را به قتل برسانند و او را از سر راه بردارند؛ اما می دانند که با این کار پیروان او متحد تر و قدرتمند تر از قبل می شوند. با از هم پاشیدن تمدن، بنیاد دکتر سلدون تنها امیدی است که برای نسل های آینده بشر وجود دارد. حال دکتر سلدون به همراه گال دورنیک و پیروان خود باید تلاش کند تا بتواند نسل بشر را از نابودی نجات دهد.
 

داستان سریال foundation

این مجموعه توسط دیوید اس گویرو و جاش فریدمن ساخته شده است. این محصول یک اقتباس آزاد از مجموعه بنیاد، یکی از رمان های علمی تخیلی نوشته آیزاک آسیموف است. از بازیگرانfoundation  می توان به جرد هریس، لی پیس، لائورا برن، ترنس مان و چیپو چونگ اشاره کرد. مجموعه بنیاد ساخته ایالات متحده آمریکا است که زبان اصلی آن هم انگلیسی است. این مجموعه در یک فصل ۶ قسمتی ساخته شده که مدت زمان هر قسمت آن ۴۵ تا ۶۹ دقیقه است. 

داستان نویسی و شخصیت پردازی جذاب آن باعث شده تا مخاطبان متوجه گذر زمان نشوند. اپل تی وی پلاس شبکه ای بود که در سپتامبر ۲۰۲۱ این سریال را منتشر کرد و در اکتبر ۲۰۲۱ فصل دوم آن ساخته شد که خبر خوبی برای طرفداران مجموعه محسوب می شد. Foundation در ژانر های درام و علمی تخیلی نوشته و تولید شده که نشان دهنده داستان هیجان انگیز و اعتیاد آور آن است. 
 

نقد سریال foundation

عوامل مختلفی موجب شد تا foundation در دسته سریال های محبوب قرار بگیرد. از سوی دیگر توانست برنده ۳ جایزه شود؛ دلیل آن این است که بنیاد توانست نظر بسیاری از منتقدان و مخاطبان را جلب کند. همچنین توانست امتیاز ۷.۴ را از سایت معتبر IMDB دریافت کنند. بنیاد در سال ۲۰۲۲ برای جوایز مختلفی نامزد شد و توانست برنده جوایز جلوه های بصری و شبیه سازی جلوه های برجسته شود. این امر باعث شد تا افراد بسیاری به تماشای آن علاقه مند شوند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.