دانلود سریال
Umbre

1171 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 11004
10
/
8.7
IMDB Rating
21
/
21
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Umbre
دانلود سریال Umbre

خلاصه داستان سریال umbre

داستان umbre یا سایه ها در مورد مردی خانواده دوست و یک دوست قابل اعتماد به نام رلو است. او با جینا ازدواج کرده و از او دو فرزند به نام های چاکی و مگدا دارد. همسر و دو فرزند رلو، او را به چشم یک راننده تاکسی شریف می بینند؛ اما زندگی او یک روی دیگر نیز دارد که خانواده او از آن اطلاعی ندارند. رلو عضو یک باند خلاف کار مافیایی است. او خلاف کاری است که از مردم زورگیری می کند و پول ها را به رئیس یک باند جنایت کار می دهد. او یکی از عوامل رئیس خلاف کار باند یا همان کاپیتان است. این مرد در تلاش است که کسی از زندگی دو گانه او خبر دار نشود. 

اما مدت زمان زیادی نمی تواند اوضاع را تحت کنترل خود نگه دارد و طولی نمی کشد که با وقوع یک قتل، تمام اسرار او در معرض فاش شدن قرار می گیرند. در این هنگام سعی می کند تا از زندگی مخفی و مافیایی خود بیرون بیاید؛ اما راه برگشتی برای او وجود ندارد. نقشه های رلو در umbre نقش بر آب شده اند و روابط او با همسرش نیز بحرانی است؛ بنابراین تمام افراد خانواده دچار چالش بزرگی می ‌شوند و باید عنوان جدید خود را بپذیرند. همسر رلو از عنوان جدید خود که همسر یک گانگستر به حساب می آید، راضی نیست و نمی‌ تواند آن را قبول کند. چالش‌های زندگی رلو هنگامی آغاز می ‌شود که در یک مأموریت به طور تصادفی یک مرد را می کشد و پس از آن دروغ هایش یکی یکی آشکار می شوند. حال رلو باید تلاش کند تا این وضعیت را سامان ببخشد.

 

داستان سریال umbre

سریال umbre توسط بوگدان میریکا و ایگور کوبیلینسکی خلق شده که شرکت HBO Europe هم در ساخت آن دست داشته است. از بازیگران این مجموعه می توان به ماریا اوبرتین، شربان پاولو، مادالینا کرایو، دن هوردوک و آندریا واسیل اشاره کرد. سایه ها یک مجموعه تلویزیونی درام، جنایی، هیجانی و رومانیایی است. این اثر اولین سریال HBO اورجینال اروپا است که در ایالات متحده آمریکا هم پخش می شود. زبان اصلی آن رومانیایی و کشور سازنده آن هم رومانی است. 

اثر umbre در ۳ فصل تولید شده که فصل اول آن ۸ قسمت، فصل دوم ۶ قسمت و سومین فصل آن ۷ قسمت است. هر قسمت مدت زمانی حدود ۴۱ تا ۵۹ دقیقه را به خود اختصاص می دهد. اولین قسمت این محصول در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۴ منتشر شد که با استقبال خوبی از سمت مخاطبان رو به رو شد. به طوری که به معدود اثر های محبوبی تبدیل شد که زبان آن انگلیسی نیست. 

 

نقد سریال umbre

امتیاز کلی سریال با احتساب تمام رأی ها ۸.۸ از ۱۰ شد. استقبال مخاطبان بعد از فصل یک umbre افزایش پیدا کرد که این امر باعث شد فصل های ۲ و ۳ امتیاز بالاتری دریافت کنند. این امر نشان دهنده روایت قدرتمند سازنده ها در ساخت سریال برای تمام فصل های آن است. مجموعه سایه ها با در نظر گرفتن تمام این عوامل توانست امتیاز ۸.۸ را در سایت IMDB از آن خود کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.