دانلود سریال
Chucky چاکی

2469 تعداد بازدید
User 5
10
/
6.2
AnimeList Rating
User 25734
10
/
7.3
IMDB Rating
21
/
21
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Chucky (چاکی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Chucky (چاکی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

همه چیز در مورد فیلم‌های Chucky

یکی از بزرگ‌ترین صنایع دنیا مربوط به صنعت فیلم و سینما می‌شود که تاثیری مستقیم بر روی فرهنگ مردم دارد. سریال‌های زیادی در طول تاریخ ساخته شده‌اند که توانسته‌اند در کل دنیا به آثار ماندگار تبدیل شوند و ایده نوینی را به مردم معرفی کنند.

بدون شک در این زمینه آمریکا به دلایل مختلف در کل جهان پیشتاز بوده و فیلم‌های مشهور و محبوب زیادی در این کشور ساخته شده است. از مجموعه‌ فیلم‌هایی که مخاطبان زیادی به خود جذب کرده و تاریخچه طویلی دارد، می‌توان به چاکی اشاره کرد. ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با عروسک Chucky بیشتر آشنا کنیم.

 

شروع Chucky

در سال 1988 فیلمی با نام "بازی بچگانه" به تصویر کشیده شد که در آن عروسکی بدجنس با نام چاکی ظهور کرد. ژانر این فیلم ترسناک بود و باعث شد تا دوستداران این دسته از فیلم‌ها به هیجان بیایند. استقبال بی‌نظیر از این سینمایی باعث شد تا قسمت دوم فیلم نیز با همین نام ساخته شده و این عروسک به شهرت جهانی برسد.

به دلیل پذیرش جوامع مختلف مجموعه فیلم‌های دیگری از این عروسک ساخته شد که البته به نظر منقدین هیچ‌کدام کیفیت فیلم‌های اول را ندارند. به نظر می‌رسد در آخرین تلاش که سریال چاکی را به فیلم‌دوستان معرفی کردند، بار دیگر افراد زیادی به این عروسک علاقه‌مند شدند. در ادامه برخی از اطلاعات دیگر را در مورد این فیلم در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

نام عروسک چاکی

بهتر است بدانید که نام این عروسک قاتل به طور اتفاقی انتخاب نشده است. اسم این شخصیت از سه قاتل حرفه‌ای که افراد مهمی را به قتل رسانده‌اند برگرفته شده و فیلم با ایده خاصی پیش برده می‌شود. چارلز منسون، لی هاروی اسوالد و جیمز ارل ری که به ترتیب قاتل شارون تیت، کندی رئیس‌جمهور مقتول آمریکا و مارتین لوتر کینگ هستند.

 

داستان چاکی

با این فیلم دن مانچینی (Don Mancini) که کارگردانی آن را به عهده داشت، در این حرفه به یکی از برترین‌ها تبدیل شد. داستان از این قرار است که یکی از قاتلان سریالی بی‌رحم در یکی از برنامه‌های خود با اصابت گلوله جراحت وخیمی پیدا می‌کند.

در این حالت که خونریزی شدیدی دارد، روحش به کالبد یک عروسک منتقل می‌شود و اینبار به این طریق به قتل‌های خود ادامه می‌دهد. Chucky حالا یکی از مشهورترین کاراکترهای فیلم‌های ترسناک است که ساخته ذهن دن مانچینی بوده و اکنون در قالب یک سریال بینندگان زیادی دارد.

 

بازیگران سریال چاکی

سریالی که در سال 2021 طراحی شد توانست ضعف فیلم‌های دیگر را پوشش دهد و به این ترتیب بار دیگر نام این کاراکتر بر روی زبان‌ها باشد. از عوامل اصلی این سریال می‌توان به دیوید کرشنر (David Kirschner)، هارلی پیتون (Harley Peyton)، نیک آنتوسکا (Nick Antosca)، الکس هدلاند (Alex Hedlund) و خود مانچینی اشاره کرد.

براد دوریف بازیگر و صدا پیشه معروف دنیای هالیوود صداپیشگی عروسک Chucky را عهده‌دار شد. زاکاری آرتور و جنیفر تیلی نیز از بازیگران اصلی فیلم هستند که همگی توانسته‌اند یک اثر ماندگار دیگر خلق کنند.

 

جمع بندی

افرادی که به فیلم و سریال علاقه دارند به احتمال زیاد با نام دن مانچینی آشنا هستند. ما در این مطلب به فیلم Chucky که یکی از آثار ماندگار این کارگردان است، اشاره کوتاهی داشتیم. شما می‌توانید چاکی و فیلم‌های ترسناک دیگر را در انیمه ببینید. ما در این سایت سعی داریم تا بهترین فیلم‌ها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به‌راحتی گزینه‌های مدنظر خود را مشاهده کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.