دانلود سریال
The L Word: Generation Q

4239 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7970
10
/
7.5
IMDB Rating
28
/
28
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The L Word: Generation Q
دانلود سریال The L Word: Generation Q

خلاصه داستان سریال The L Word: Generation Q

یکی از جذاب ترین مجموعه های تلویزیونی که در هنگام پخش طرفداران زیادی پیدا کرد،The L Word: Generation Q  است. این سریال داستان یک گروه را به نمایش می گذارد که شخصیت های مختلفی دارد؛ در واقع، داستان اصلی آن بر روی شخصیت هایLGBTQ + متمرکز است. البته این مجموعه تلویزیونی ادامه فیلمThe L World  است که از سال 2005 تا 2009 از شبکهShowtime پخش می ‌شد. این مجموعه در لس آنجلس ضبط شده است. نسل جوان لس آنجلینو در کنار سایر شخصیت ها موفقیت، عشق، دلشکستگی، شکست، رشد شخصی و رابطه جنسی را تجربه می کنند و یک گروه را تشکیل می‌ دهند. 

بت پورتر در نقش مدیر عامل گالری هنری آیزاک زاکاریان بازی می کند و در طول سریال با تینا کنارد، شریک کاری خود، ازدواج کرده و طلاق می‌ گیرد. سپس در فصل سوم دوباره با او ازدواج می ‌کند. شین مک کاچون یکی دیگر از اعضای گروه است که لزبین آندروژن و بسیار جنسی است و یک بار همجنس گرایی با نام دانا دارد. این نام را از اسم رفیق قدیمی خود انتخاب کرده است. آلیس پیزسکی یک مجری و نویسنده فعال در برنامه گفت و گو است. سایر اعضای گروه دنی نونز، گیگی، میکا لی، سوفی سوارز و سارا فیلنی هستند. این شخصیت ها در کنار یکدیگر درThe L Word: Generation Q تجارب بسیاری در حوزه‌ های مختلف به دست می آورند و داستان جذابی دارند که بسیاری از آن‌ ها آموزنده‌ است‌.
 

سریال The L Word: Generation Q

این مجموعه تلویزیونی توسط میشل ابوت و کتی گرینبرگ ساخته شده و نویسنده آن آیلین چایکن است. ژانر The L Word: Generation Q درام است و توسط کشور ایالات متحده آمریکا ساخته شده است. بازیگران این مجموعه شامل جنیفر بیلز، ارین دنیلز، لیشا هایلی، لاورل هالومن، مارلی متلین، روز رولیننز، پم گریر و... است. تمام این بازیگران در کنار یکدیگر گروه و شخصیت های اصلی داستان را تشکیل داده ‌اند و هر کدام به نحوی در پیش روی نمایش تأثیر گذار هستند‌.

واژه ال: نسل کیو محصول سال ۲۰۱۹ میلادی است که برای اولین بار در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۱۹ از شبکهShowtime  پخش شد.این مجموعه تلویزیونی به زبان انگلیسی ساخته شده و 6 فصل دارد.The L Word: Generation Q دارای ۷۰ قسمت ۵۵ دقیقه ‌ای است و در شهرهای ونکوور، لس آنجلس، کلمبیا و کالیفرنیا ساخته شده است. واژه ال: نسل کیو به دلیل داشتن اطلاعات مخصوص بزرگ سالان، برای افراد زیر 16 سال مناسب نیست.
 

نقد سریال The L Word: Generation Q

این نمایش دنباله ‌ای توانسته جذابیت زیادی برای طرفداران خود داشته باشد و جزء مجموعه های تحسین شده از طرف مخاطبان است. منتقدان نیز نسبت به The L Word: Generation Q  دیدگاه مثبتی دارند و آن را جزء بهترین سریال های سال ۲۰۱۹ می ‌دانند. امتیاز نمایش در سایتIMDB  از نظر تماشاگران ۷.۵ از ۱۰ است که نشان دهنده کیفیت بالای ساخت آن است. در نتیجه می ‌توان گفت سریال توانسته جایگاه مد نظر خود را در میان مخاطبان به دست آورد و تا حد زیادی آن را حفظ کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-10-10 15:16:41
    لطفاً زیرنویس فصل اول رو قرار بدین😢
    • 1401-10-10 15:16:52
      https://sub-farsi.ir سرچ کنید اگه ترجمه شده باشه هست توش
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.