دانلود سریال
The Americans

1393 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 105122
10
/
8.4
IMDB Rating
75
/
75
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Americans
دانلود سریال The Americans

خلاصه داستان سریال The Americans

این مجموعه تلویزیونی که با نام آمریکایی ها شناخته می شود، زندگی 2 فرد را به تصویر می کشد که مخفی بوده و برای منفعت شان قصد دارند خود را به صورت یک زن و شوهر نشان دهند. آن ها در سریال The Americans با نام الیزابت و فیلیپ جنینگز شناخته می شوند. در واقع هر کدام از آن ها یک مامور مخفی از کا گ ب هستند که قصد دارند از شوروی حفاظت کرده و  در زمان جنگ سرد، جاسوسی آمریکا را انجام دهند. آن ها برای اینکه جاسوس آمریکا شوند، نشان می دهند که زوجی خوشبخت هستند.

الیزابت و فیلیپ برای اینکه به اطرافیان نشان دهند که افرادی عادی هستند، همچون یک خانواده زندگی خود را اداره می کنند. به همین منظور است که آن ها در این مجموعه تلویزیونی در ویریجینیای شمالی، در حومه ای از شهر واشینگتن زندگی خود را از سر گرفته و ادامه می دهند. حتی آن ها در The Americans، برای اینکه همه چیز را بسیار عادی جلوه دهند، نشان می دهند که در کنار فرزند شان زندگی خوبی دارند؛ اما همه چیز به همین شکل پیش نمی رود و ماجرای این 2 مامور اطلاعاتی، رنگ و بویی جدید و مرموزانه به خود می گیرد.

 

سریال The Americans

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که آمریکایی ها نام دارد، به عهده فردی به نام جوزف وایزبرگ بود. البته این شخص که به جو وایزبرگ معروف است، وظیفه سازندگی این سریال را هم به عهده داشت. می توان از دانیل سکهایم، جو وایزبرگ، جاستین فالوی، جوئل فیلدز، گراهام یوست، داریل فرانک و گوین اکانر به عنوان برخی از تهیه کنندگان اجرایی The Americans نام برد. کری راسل، ماکسیمیلیانو هرناندز، هالی تیلور، متیو ریس، آلیسون رایت، سوسن میسنر، نوآ امریک، کیدریج سلیشا و آنت ماهندرو از بازیگران این مجموعه هستند. 

می توان از ژانر های جاسوسی، راز آلود، جنایی و درام به عنوان ژانر های اصلی آمریکایی ها نام برد. این مجموعه تلویزیونی محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان های روسی و آمریکایی ساخته شده است. این مجموعه جنایی و راز آلود در 6 فصل و 75 قسمت ساخته شد. هر کدام از این قسمت ها در 42 الی 50 دقیقه خلاصه شده اند. تمامی سکانس های این مجموعه در نیویورک ضبط و تصویر برداری شدند. وظیفه پخش The Americans به عهده شبکه اف ایکس آمریکا بود. 

مجموعه آمریکایی ها به واسطه کمپانی های نمو فیلمز، شبکه دریم ورکز، شبکه اف ایکس، شبکه فاکس و امبلین اینترتینمنت ساخته شده است. اولین قسمت از آن در تاریخ 30 ژانویه 2013 روی شبکه اف ایکس قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال The Americans

بنا بر داستان جذابی که این سریال از خود انتشار داده و آن را در بهترین حالت ممکن به تصویر کشیده، می توان به راحتی آن را در دسته مجموعه های جنایی موفق قرار داد. چنین مسئله را می توان از امتیازی که سایت معتبر و جهانی IMDB برای The Americans در نظر گرفته، متوجه شد. این مجموعه تلویزیونی راز آلود توانسته در این سایت، بنا بر رای و نظر بینندگان به امتیاز 8.4 دست یابد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.