دانلود سریال
The Vampire Diaries

2437 تعداد بازدید
User 7
10
/
8.71
AnimeList Rating
User 336181
10
/
7.7
IMDB Rating
171
/
171
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Vampire Diaries
دانلود سریال The Vampire Diaries

خلاصه داستان سریال The Vampire Diaries

در The Vampire Diaries  خون آشام ها قیافه های جذاب و زیبایی دارند که هوش و استعداد آن ها نیز در سطح بالایی است. همچنین توانایی های گوناگونی دارند که باعث شده عمر آن ها جاودانه باشد. در این سریال 2 برادر خون آشام به نام استفن و دیمن قرن هاست که تمایلات خود را به نوشیدن خون مخفی کرده اند و زندگی عادی دارند. این 2 برادر مدام از شهری به شهر دیگر می روند تا اطرافیان به عدم تغییر سن آن ها شک نکنند؛ حال در ویرجینیا هستند. استفن علاوه بر این که خود را از خوردن خون انسان منع کرده، از شرارت‌ های برادرش دیمن نیز جلوگیری می کند؛ اما در این میان یک مثلث عشقی شکل می گیرد که باعث می شود شخصیت های خون آشام خوی واقعی خود را نشان دهند و به موجودات فرا انسانی تبدیل شوند.

داستان اصلیThe Vampire Diaries  به زندگی دختری دبیرستانی به نام الینا گیلبرت تمرکز کرده که با 2 برادر خون آشام، ماجرا های عشقی دارد که در نهایت به اتفاقات عجیب و غریب زندگی آن ها وارد می ‌شود. استفن و دیمن می ‌توانند در مقابل مشکلات زندگی انسانیت خود را خاموش کنند و البته روابط عاشقانه پایداری دارند؛ همچنین نسبت به خانواده خود پایبند هستند. الینا تا قبل از تبدیل شدن به خون آشام، دختر معصومی بود و پس از تبدیل شدن جذابیت بیشتری پیدا کرد و قوی ‌تر شد. دیمن بر خلاف استفن جذاب و مغرور بود و به خواست خود تبدیل به خون آشام شده بود که در نتیجه احساس گناه نداشت. این افراد فرا طبیعی در کنار یکدیگر داستان شگفت انگیز و جذابی دارند که باعث شده مخاطبان زیادی داشته باشند.
 

سریال The Vampire Diaries

ژانر این سریال درام، فانتزی، ترسناک و عاشقانه است. داستان اصلی سریال از شخصیت های خاطرات خون آشام اثر ال. جی. اسمیت برگرفته شده است. کارگردانی سریال توسط چریس گریمسر و تهیه ‌کنندگی آن توسط کوین ویلیامسون و جولی پلک انجام شده است. بازیگران این مجموعه شامل نینا دوبرو، پاول وسلی، ایان سامرهلدر، استیون آر. مک کوئین، کاترینا گراهام، کندیس آکولا، زک روئریک و... است. خاطرات یک خون آشام در ایالت متحده ساخته شده و زبان اصلی آن انگلیسی است. 

The Vampire Diaries  در ۷ فصل ساخته شده و ۱۷۱ قسمت دارد. زمان هر قسمت ۴۲ دقیقه است و در ۱۰ سپتامبر ۲۰۰۹ برای اولین بار از شبکه سی دابلیو پخش شد. این مجموعه در آتلانتا، کاوینتون، شیکاگو، بریتانیا و کانادا ضبط شده است.
 

نقد سریال The Vampire Diaries

این سریال علمی تخیلی است و توانسته در میان مخاطبان و منتقدان محبوبیت بسیار زیادی داشته باشند. از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ جایزه ها و مقام های بسیار زیادی به این مجموعه اختصاص پیدا کرده است. همچنین توانسته‌ به شهرت جهانی برسد و مخاطبان بسیاری از سراسر دنیا پیدا کند. جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی برگزیده، بهترین نمایش تلویزیونی درام، جایزه مرد جذاب برگزیده، جایزه زن تاثیر گذار مجموعه های تلویزیونی، جایزه برگزیده مخاطبین و... بهThe Vampire Diaries  اعطا شده است. علاوه بر این، خاطرات یک خون آشام نامزدی جشنواره های مختلف و بازیگران آن جوایز بسیار دیگری را در کارنامه خود دارند. این مجموعه در سایتIMBD  توانسته به امتیاز ۷.۷ از ۱۰ برسد و رضایت بسیار بالای مخاطبین را به دست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.