دانلود سریال
The Originals

1960 تعداد بازدید
User 3
10
/
9.66
AnimeList Rating
User 141750
10
/
8.3
IMDB Rating
92
/
92
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Originals
دانلود سریال The Originals

خلاصه داستان سریال The Originals

داستان سریال درباره یک خانواده است که 3 خواهر و برادر شامل کلاوس، الیجا، میکائلسون و ربکا آن را تشکیل می ‌دهند. اعضای این خانواده اولین خون آشام هایی هستند که در تاریخ وجود دارند و به عنوانThe Originals  ساخته می شوند. کلاوس در این داستان پسر یک جادوگر و گرگینه است که می خواهد ماهیت ترکیبی خود را آزاد کند. در ابتدای نمایش و در سال ۱۹۱۹ خواهر و برادر میکائیلسون به شهر نیواورلئان باز می گردند که هیلی نیز در آن‌ جا ساکن است و توسط جادوگران برای مقابله در برابر مشت آهنین مارسل و دست کاری کلاوس دستگیر شده است. این خانواده در ابتدا محله فرانسوی ها را ساخته بودند و پدر آن ها در پی از بین بردن فرزندان خود بود تا گونه های خون آشام شیطانی و غیر طبیعی را از بین ببرد. 

در نبود آن ها مسئولیت محله فرانسوی ها به معشوقه‌ ربکا و پسر خوانده کلاوس یعنی مارسل سپرده شده بود. در طولThe Originals  کلاوس تصمیم می ‌گیرد تا مارسل را بکشد و محله فرانسوی‌ ها را پس بگیرد. همچنین شهر فعلی خودشان را در برابر جادوگران و خون آشام ها حفاظت کند. این خانواده ۱۰۰۰ ساله تشنه قدرت است و در پی پس گرفتن شهری است که خودشان در گذشته بنا کرده ‌اند. از این طریق می تواند بر همه کسانی که در این شهر سکونت دارند نیز تسلط پیدا کند. داستان جنگ و گریز و موجودات شگفت انگیز باعث شده این نمایش هیجان انگیز باشد و مورد توجه گروه زیادی از مخاطبان قرار بگیرد.
 

سریال The Originals

ژانر اصلی سریال فانتزی، وحشت زا و ماوراء الطبیعه است. کارگردان این سریال جولی پلک و نویسنده آن جی. ال‌. اسمیت است که داستان اصلی از رمان‌ های خاطرات یک خون آشام اسمیت برگرفته شده و به طور کامل تخیلی است. بازیگرانThe Originals  شامل جوزف مورگان، دنیل گیلیز، کلر هولت، فیبی تونکین، چارلز مایکل دیویس، دانیلا پیندا، دنیا کمبل، یوسف گتوود و... است. کشور سازنده این مجموعه ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی ۵ فصل دارد و در مجموع ۹۲ قسمت است.

پخش هر قسمت نیز ۴۰ تا ۴۲ دقیقه زمان می ‌برد.The Originals  برای اولین بار در ۳ اکتبر ۲۰۱۳ از شبکه CW پخش شد و تا ۱ اوت ۲۰۱۸ ادامه داشت. دیدن این سریال به دلیل داشتن صحنه های خشونت زا برای کودکان مناسب نیست و برای سنین بزرگ سال ساخته شده است.
 

نقد سریال The Originals

این مجموعه تلویزیونی به دلیل داشتن یک فیلم نامه جذاب و داستان خاص مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفته و از زمان پخش در میان علاقه مندان به این نوع ژانر ها، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. منتقدان نظر مثبتی به این سریال داشته اند و آن را یک نسخه فرعی از مجموعه گسترش یافته خاطرات یک خون آشام می دانند. همچنین امتیاز های مختلفی به این نمایش اختصاص پیدا کرده است. در نتیجه، مخاطبان خاطرات یک خون آشام، از این مجموعه نیز استقبال کردند.The Originals توانسته در سایتIMBD  به امتیاز ۸.۳ از ۱۰ برسد و رضایت حداکثری مخاطبان را به دست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.