دانلود سریال
One Of Us Is Lying

1628 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12718
10
/
6.9
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال One Of Us Is Lying
دانلود سریال One Of Us Is Lying

خلاصه داستان سریال One Of Us Is Lying

این داستان دارای ۵ شخصیت اصلی است که شامل برونوین، سایمون، نیت، کوپر و آدی هستند. پس از این که معلم از کیف هر یک از این افراد یک گوشی موبایل پیدا کرد، به بازداشت گاه رفتند. سایمون که یک گروه شایعه ‌پراکنی آنلاین تشکیل داده، دچار واکنش آلرژیک ناگهانی می ‌شود و می میرد. هر کدام از ۴ نفر دیگر انگیزه ای برای قتل سایمون داشتند. پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد که مرگ سایمون اتفاقی نبوده است. One Of Us Is Lying داستانی را مطرح می ‌کند که هر کدام از این ۴ نفر مظنون به قتل سایمون هستند و به ترتیب بازداشت می شوند. با گذشت زمان و پیشرفت داستان، این تحقیقات از طریق رسانه ها و تیم های خبری مختلف نیز پخش می شود و تمام اطلاعات مربوط به این ۴ دانش آموز و خانواده ‌های آن ها منتشر می‌ شود.

در ابتدا این ۴ نفر به یکدیگر نیز مشکوک می شوند؛ اما هیچ کس مسئولیت این اتفاق را گردن نمی ‌گیرد. بازداشت شدن هر کدام از این دانش آموزان، می ‌توا‌ند بر آینده آن‌ ها تاثیر بگذارد. اگر نیت جنایت کرده باشد، باید به زندان برود. اگر آدی خیانت کند، رابطه عاشقانه او پایان می یابد. استفاده از استروئید می تواند ورزش بیسبال کوپر را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین تقلب برانوین بر درخواست او برای ورود به دانشگاه تاثیر گذار خواهد بود. One Of Us Is Lying داستان این ۴ نفر را روایت می‌ کند و مخاطبان خاص خود را دارد.
 

 

سریال One Of Us Is Lying

این سریال در ژانر های درام مخصوص نوجوان، هیجانی و رمز آلود تهیه شده است. نویسنده One Of Us Is Lying   کارن ام. مک مانوس و کارگردان آن اریک صالح است. بازیگران اصلی سریال آنالیسا کوکرین، چیبویکم اوچه، ماریانلی تجادا، کوپر ون گروتل، بارت کارناهان، جسیکا مک لئود، مارک مک لنا و... است. یکی از ما دروغ می گوید در ۲ فصل ساخته شده و ۱۶ قسمت دارد. هر قسمت آن نیز ۴۴ تا ۵۲ دقیقه است و مخاطب را خسته نمی کند. 

کارگردان، سریال را از روی یک رمان معمایی و تعلیق آمیز ساخته است. کشور سازندهOne Of Us Is Lying  ایالات متحده آمریکا و زبان اصلی آن انگلیسی است. اولین فصل این مجموعه برای اولین بار در ۷ اکتبر ۲۰۲۱ از شبکهPeacock روی آنتن رفت و فصل دوم آن در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۲ پخش شد. این فیلم برای نوجوانان ساخته شده و تماشای آن برای بزرگ سالان نیز محدودیتی ندارد.

 

نقد سریال One Of Us Is Lying

کارگردانی فوق العاده و استفاده از یک کتاب پر فروش به عنوان فیلم نامه در این سریال جزو نقاط قوت آن است؛ به همین دلیل توانسته نقاط مثبت زیادی داشته باشد. مخاطبانOne Of Us Is Lying  نسبت به دیدن ادامه سریال رغبت زیادی داشتند که از این نظر نیز توانسته مورد توجه قرار بگیرد. از افتخارات این مجموعه تلویزیونی می توان به قرار گرفتن در فهرست پر فروش ترین‌ های نیویورک تایمز اشاره کرد. علاوه بر این، جوایز متعدد دیگری نیز به این سریال اختصاص پیدا کرده است. امتیاز یکی از ما دروغ می گوید در سایت IMBD حدود ۶.۹ از ۱۰ است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-09-06 10:30:09
    فصل 2 رو کی قرار میدید؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.