دانلود سریال
Wu-Tang: An American Saga

1924 تعداد بازدید
User 2
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 10618
10
/
8.3
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Wu-Tang: An American Saga
دانلود سریال Wu-Tang: An American Saga

خلاصه داستان سریال Wu-Tang: An American Saga

Wu-Tang: An American Saga داستان تاریخی گروه موسیقی هیپ هاپ Wu-Tang Clan است. در این مجموعه به طور جامع از شکل‌ گیری این گروه و پیچیدگی ‌های فرهنگی و اجتماعی که آن را شکل داده روایت می ‌شود. داستان با نشان دادن زندگی 2 برادر به نام ‌های بابی و دنیس داویدز آغاز می ‌شود. آن ها در منطقه یکی از محله‌ های شهر نیویورک به دنیا آمده ‌اند و در دنیایی پر از فقر و خشونت بزرگ شده ‌اند. این 2 برادر با گذراندن درس ‌های زندگی و رویا رویی با مشکلات و چالش ‌هایی که برای آن ها پیش آمده، به ایده‌ تشکیل گروه موسیقی Wu-Tang Clan می ‌رسند.

در Wu-Tang: An American Saga همچنین به مشکلاتی که برای اعضای گروه داشتند و تلاش آن ها برای پیوستن به صنعت موسیقی نیز پرداخته شده است. این گروه به سرعت محبوبیت فراوانی در میان عاشقان هیپ هاپ کسب کرد و روز به روز بزرگ تر و موفق‌ تر شد. با توجه به محتوای موسیقی Wu-Tang Clan و مدیریت خاصی که آن ها بر کارهایشان داشتند، این گروه برای جوایز مختلفی نیز نامزد شد.

 

سریال Wu-Tang: An American Saga

Wu-Tang: An American Saga در سال ۲۰۱۹ توسط الکساندر کاج، رامین برهانی و جیمز شور ایجاد شد و در شبکه Hulu پخش شد. الهام گرفتن از داستان شکل ‌گیری گروه موسیقی Wu-Tang Clan موضوع اصلی این مجموعه است. ساخت این مورد با کارگردانی الکساندر کاج و نویسندگی RZA (یکی از اعضای گروه Wu-Tang Clan) ساخته شد. در حال حاضر این مجموعه دارای 2 فصل ۲۰ قسمتی است که امکان یک سرگرمی عالی را برای مخاطبان خود فراهم می کند.

در بازیگران این اثر آشتون ساندرز در نقش بابی داویدز، دیگ دیگز در نقش ریچی کیم، مونا اش در نقش هورسی، آنتونی چامبرز در نقش رائول دیویس و شیمپ استیونز در نقش دیوید داویدز حضور دارند. Wu-Tang: An American Saga به همراه اینکه داستان جذابی دارد، دارای یک محتوای هنری عالی است که فراتر از آن است که تلویزیون‌ ها معمولاً ارائه می ‌دهند. این مجموعه در مورد یک گروه موسیقی معروف است که مسیر رسیدن آن ها به جایگاه امروزی را به خوبی به تصویر می کشد. طول هر قسمت از سریال حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه است. البته ممکن است در فصل های مختلف متفاوت باشد.

 

نقد سریال Wu-Tang: An American Saga

Wu-Tang: An American Saga نسبتاً مورد استقبال قرار گرفته و بازخورد های مثبت زیادی از منتقدین و حتی بخشی از اعضای گروه Wu-Tang Clan که به سریال کمک کرده ‌اند، دریافت کرده است. در سال ۲۰۲۰، این مجموعه برنده جایزه Black Reel Award به عنوان بهترین سریال تلویزیونی ژانر درام شد. همچنین، در سال ۲۰۲۱ هم این مورد برای جایزه Image Awards نامزد بهترین سریال تلویزیونی درام شد. در رتبه بندی IMDb این اثر در حال حاضر با رتبه ۷.۹ از ۱۰ از طرف مخاطبین و کاربران این سایت درج شده است. این رتبه نشان دهنده علاقه ‌مندی کاربران به این سریال و ارزیابی مثبت آن ها است. این مورد با داشتن داستان جذاب و بازیگری خوب، توانسته است نظر منتقدین و مخاطبین را به خود جلب کند و علاقه ‌مندان زیادی پیدا کند.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.