دانلود سریال
Truth Be Told

1290 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 16235
10
/
7.1
IMDB Rating
28
/
28
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Truth Be Told
دانلود سریال Truth Be Told

خلاصه داستان سریال Truth Be Told

 Truth Be Told یک سریال درام و معمایی است که در سال ۲۰۱۹ توسط شبکه Apple TV+ منتشر شد. داستان سریال در مورد پادکست سازی به نام پاپی راسل است که بعد از موفقیت پادکست قبلی ‌اش، تصمیم می‌ گیرد به دنبال یک پرونده جدید برود. در این میان او به دختری به نام وارنا هیدج برمی ‌خورد که به اتهام قتل پدر خود به زندان افتاده است. پاپی راسل تصمیم می‌ گیرد این پرونده را به عنوان موضوع پادکست جدیدش انتخاب کند. با شنیدن داستان وارنا، پاپی در مورد برخی جزئیات پرونده شک دارد و تصمیم می ‌گیرد به بررسی دقیق ‌تر واقعه بپردازد.

با روند پیشرفت داستان Truth Be Told ، پاپی متوجه می ‌شود که چیزی درباره این پرونده نا مطمئن است و شاید باید به جای همکاری با تحقیقات پلیس، خودش به دنبال حقیقت بیشتری بگردد. در طول مجموعه پاپی به دنبال شواهد و اطلاعات بیشتری می ‌گردد و با چالش‌ های مختلفی مواجه می ‌شود. در عین حال، وارنا همچنان در زندان به اتهام قتل پدرش به سر می ‌برد و نسبت به تحقیقات پاپی احتمالاً رویکرد مثبتی ندارد.

 

سریال Truth Be Told

Truth Be Told توسط نیکی بیتر، کارگردان و تهیه کننده معروف سینما و تلویزیون ساخته شده است. نیکی بیتر پیش از این به عنوان کارگردان و تهیه کننده در مجموعه هایی همچون The Handmaid's Tale، Orange Is the New Black و Fargo فعالیت داشته است. نویسندگانی همچون جاناتان شانبرگ، مارک باول و کثرین پاسکالی نیز در طرح و نوشتن داستان همکاری کرده‌ اند. این اثر از بازیگران برجسته ‌ای همچون اُکتاویا اسپنسر، آرون پول، الیزابت پرایس، لیزی کاپلان و رمی مالکو بهره برده است. این مجموعه به صورت یک پادکست فیکشن شروع شد که توسط کاثرین پاسکالی نوشته شده بود.

پس از موفقیت پادکست، شرکت Apple TV+ تصمیم گرفت تا با اقتباس از آن یک سریال تلویزیونی ساخته شود. Truth Be Told در اوایل سال ۲۰۱۹ رو نمایی شد و تاکنون 2 فصل از آن منتشر شده است. مجموعه به دلیل داستان جذاب و بازیگری برجسته توانست نظرات مثبتی را از منتقدان و حضار به دست آورد. این مجموعه 2 فصل و ۱۰ قسمت دارد. هر قسمت از آن حدود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه طول می ‌کشد و در مجموع هر فصل حدود ۵ تا ۷ ساعت زمان خواهد برد. البته مدت زمان هر قسمت بسته به موضوع و داستان آن ممکن است کمی متفاوت باشد.

 

نقد سریال Truth Be Told

Truth Be Told در بین منتقدان از نظر داستان و بازیگری بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. با این حال برخی نقد ها مبنی بر این است که این مجموعه در بعضی از بخش‌ های داستان خود، کمی پیچیده و پراکنده است؛ ولی از نظر کلی بازیگران، تصویر برداری، صحنه ‌های اکشن و موسیقی آن بسیار جذاب و شگفت ‌انگیز دیده می شود. این مجموعه در حال حاضر دارای رتبه ۶.۹ از ۱۰ در سایت IMDb است. همچنین نامزدی به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل در مینی سریال برای Lizzy Caplan در Golden Globe Awards 2020 جزو افتخارات آن به حساب می‌آید. به طور کلی، این مورد اثری جذاب و پر طرفدار است که در بین منتقدان و علاقه  مندان به ژانر درام، جنایی و معمایی محبوبیت زیادی دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.