دانلود سریال
Mayor of Kingstown

2574 تعداد بازدید
User 5
10
/
8
AnimeList Rating
User 49330
10
/
8.2
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Mayor of Kingstown
دانلود سریال Mayor of Kingstown

خلاصه داستان سریال Mayor of Kingstown

Mayor of Kingstown داستان خانواده ای به نام McLusky را می گوید که در شهری به نام Kingstown زندگی می ‌کنند. این شهر یکی از شهرهای خیابانی است که جرم و جنایت در آن بسیار رایج است و خانواده McLusky به عنوان یکی از تلاش گران برای استقرار قانون و نظم در این شهر شناخته شده ‌اند.

جکسون به عنوان کاراکتر اصلی، یکی از اعضای خانواده McLusky است که با همراهی خواهرش، می‌ کوشد تا به مبارزه با فساد و جرم و جنایت در شهر خود بپردازند.

در این راه آن‌ ها با موانعی همچون قدرت و تأثیرات افراد پولدار و قانون ‌شکن همراه هستند و باید با این موانع مبارزه کنند. Mayor of Kingstown با توجه به جنایت و فساد در جوامع امروزی و همچنین تأثیرات آن‌ها بر روی زندگی افراد، به عنوان یک درام جذاب شناخته می‌شود. در طول سریال خانواده McLusky با افراد مختلفی در شهر دیدار می‌کنند و به دنبال راه حل‌ هایی هستند تا بتوانند به جرم و جنایت در شهرشان پایان دهند. همچنین در طول داستان عوامل اجتماعی مانند فقر، بیکاری و ناتوانی در تامین نیازهای اساسی نیز به صورت دقیق مورد بررسی قرار می ‌گیرند.

 

سریال Mayor of Kingstown

 Mayor of Kingstown سریالی درام آمریکایی است که توسط تیلور شریدان و هیو دیلون نوشته شده است. همچنین کار تولید این مجموعه توسط دیوید گلاسر صورت پذیرفته است. این اثر از سال ۲۰۲۱ بر روی سرویس پخش ویدیویی Paramount+ پخش می ‌شود. تیلور شریدان نویسنده و کارگردان سریال هایی همچون Yellowstone است که سابقه درخشانی در این بخش دارد. بازیگرانی همچون جرمی رنر، دایان ویست، اما لیرد، امک وبستر و همیش آلن هدلی در این سریال به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

 

ساخت این مجموعه در حالی آغاز شد که شبکه پخش تلویزیونی Paramount Network به Paramount+ تبدیل شده بود. تعداد قسمت‌های Mayor of Kingstown در فصل اول ۱۰ قسمت است. هر بخش این مجموعه به طول حدود ۵۰ تا ۶۰ دقیقه خواهد بود. ارائه اولین اپیزود هم در سال ۲۰۲۱ صورت گرفت که با استقبال بی نظیری از سمت مخاطبان رو به رو شد. از نظر فنی این مجموعه با استفاده از تکنولوژی نوین و با تمرکز بر روی جزئیات توانسته است تصاویر زیبا و شگفت ‌انگیزی را به نمایش بگذارد. همچنین داستان سریال به خوبی پیش برده شده و با گسترش آن در فصل‌ های بعدی، پتانسیل بسیاری برای توسعه و گسترش دارد.

 

نقد سریال Mayor of Kingstown

تاکنون Mayor of Kingstown تعدادی جایزه و نامزدی را کسب کرده است. این شامل نامزدی به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی در گلدن گلوب ۲۰۲۲، بهترین بازیگر در نقش مکمل مرد در سریال تلویزیونی در مراسم گلدن گلوب 2022 برای Hugh Dillon و نامزدی به عنوان بهترین دستیار کارگردانی در جوایز SAG 2022 می ‌شود. امتیاز این مجموعه در IMDb توسط کاربران و منتقدین به صورت میانگین، ۶.۸ از ۱۰ خواهد بود. البته باید توجه داشت که امتیاز IMDb توسط کاربران سایت و منتقدین ثبت شده ‌اند و ممکن است با نظرات منتقدان و دیدگاه های دیگر جامعه مطابقت نداشته باشد. اما در کل امتیاز ۶.۸ نشان دهنده این است که توانسته است رضایت برخی از کاربران و منتقدین را به دست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-03-01 22:48:53
    یکی از بهترین‌ها، از دست ندیدنش!
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.