دانلود سریال
Genius

1274 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 19130
10
/
8.2
IMDB Rating
36
/
36
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Genius
دانلود سریال Genius

خلاصه داستان سریال Genius

نابغه، نام سریالی است که به بازگویی داستان زندگی آلبرت انیشتین می پردازد. آلبرت انیشتین برنده جایزه نوبل و فیزیکدان مشهور جهان است که در کودکی خود با چالش های بسیاری رو به رو بود. Genius به زندگی این فیزیکدان معروف از دوران نوجوانی تا موفقیت او در شکافتن اتم و نظریه نسبیت می پردازد. در این سریال علاوه بر پرداختن به فراز و نشیب های زندگی آلبرت انیشتین، از درگیری اش با شغل سطح پایین او تا شکافتن هسته اتم، جنبه دیگری از زندگی او را نیز به تصویر می کشد. منظور از جنبه دیگر زندگی او، فعالیت های سیاسی و تاثیرش بر حوزه های دیگر است. 

زندگی این فیزیکدان به 2 دوره تقسیم می شود؛ اولی به عنوان یک کارمند ثبت اختراع که در تلاش برای به دست آوردن موقعیت تدریس و دکترا بود و اما دومین دوره به عنوان دانشمندی بود که به دلیل توسعه نظریه نسبیت، مورد احترام قرار گرفت. همچنین مجموعه تلویزیونی genius نحوه آشنایی انیشتین با اولین همسر خود یعنی میلوا ماریچ را به تصویر می کشد؛ اما این عشق دوام چندانی ندارد و آلبرت برای بار دوم عاشق می شود. در این هنگام السا که عشق جدید او است، 2 راه برای او می گذارد؛ طلاق میلوا یا از دست دادن السا برای همیشه، راه حل های السا برای این فیزیکدان است. 

 

داستان سریال Genius

مجموعه genius یک درام گلچین آمریکایی است که توسط نوآ پینک و کنت میلر ساخته شده است. این اثر بر اساس کتاب ۲۰۰۷ انیشتین، زندگی و جهان او نوشته والتر ایزاکسون است. این محصول به کارگردانی ران هاوارد در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. کشور سازنده آن، ایالات متحده آمریکا و زبان آن انگلیسی است. جفری راش، جانی فلین، سامانتا کولی، ریچارد توپول و امیلی واتسون بازیگرانی هستند که در نابغه به ایفای نقش پرداخته اند. از دیگر بازیگران آن می توان به رالف برون، ساند فان روی، جک فاکس و آنیا بوکشتین اشاره کرد. هر کدام از این بازیگران تلاش کرده اند تا بهترین خود را به نمایش بگذارند. 

Genius در یک فصل که شامل ۱۰ قسمت است، تولید شد. هر قسمت آن مدت زمانی بین ۴۳ تا ۶۲ دقیقه را به خود اختصاص می دهد که شامل صحنه های جذاب از زندگی نامه انیشتین است. سال های اولیه زندگی اش، روابط او به خصوص رابطه اش با میلوا ماریچ همسر اولش، کار او در موسسه ثبت اختراع و سال های پایانی زندگی اش به عنوان فیزیکدان به نمایش در آمده است. همچنین تاریخ انتشار آن ۲۵ آوریل ۲۰۱۷ است که توسط شبکه جئوگرافیک روی آنتن رفت. نابغه ژانر های مختلفی از جمله بیوگرافی و درام را در بر می گیرد. 
 

نقد سریال geniu

این مجموعه تلویزیونی نقد های مثبتی را از سمت مخاطبان و منتقدان دریافت کرد؛ به طوری که اجماع انتقادی وب سایت روتن تومیتوز می گوید: نابغه با اجرای عالی جفری راش، داستان قانع کننده ای از یکی از مشهور ترین دانشمندان تاریخ است. سایت معروف و محبوب IMDB هم با در نظر گرفتن عناصر جذاب، امتیاز ۸.۲ را به genius اختصاص داد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.