دانلود سریال
Good Behavior

1315 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 11260
10
/
8
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Good Behavior
دانلود سریال Good Behavior

خلاصه سریال Good Behavior

داستان good behavior در مورد لتی رینز است که خلاف های زیادی در طول زندگی اش انجام داده است و در گذشته دزد، کلاهبردار و مصرف کننده مواد مخدر بوده است. او به دلیل رفتار خوب از زندان آزاد می شود و قصد دارد حضانت پسر 10 ساله خود جیکوب را دوباره به دست آورد. مادر او، استل، حضانت را بر عهده دارد و به دلیل حبس لتی، یک دستور منع حفاظت دارد که ارتباط را محدود می کند. وی حالا در تلاش برای سر و سامان دادن زندگی خود است و مجددا موفق به کسب سرپرستی فرزندش می شود.

زمانی زندگی او به اوج پیچیدگی خود می رسد که لتی با یک قاتل حرفه ای به نام خاویر آشنا شده و با او همراه می شود. لتی در حین دزدی از اتاق هتل، در کمد پنهان می شود و بحثی را درباره یک قتل قراردادی می شنود. تلاش نا موفق او برای جلوگیری از قتل، یک درگیری طولانی مدت با قاتل، خاویر، ایجاد می کند که تا حد یک رابطه شخصی پیچیده است.

 

سریال Good Behavior

قسمت پایلوت مجموعه تلویزیونی Good Behavior ، بر اساس کتابی به همین نام به قلم Blake Crouch، ساخته شد؛ مسئولان شبکه TNT زمستان سال 2015 ضمن اعلام رضایت از این تک قسمت، سفارش ساخت یک فصل 10 قسمتی از آن را صادر کردند تا Chad Hodge که بیش از این سابقه نویسندگی و ساخت مجموعه هایی همچون Runaway ,Wayward Pines و All About Us  را دارد، کار ساخت ادامه مجموعه را به طور رسمی آغاز کند.

رفتار خوب، یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، جنایی و راز آلود است. در این سریال میشل داکری در نقش لتیسیا راینز، دزد حرفه ای که با قاتلی به نام خاویر پریرا با بازی خوان دیگو بوتو درگیر می شود، بازی می کند. این سریال برای اولین بار در 15 نوامبر 2016 پخش شد. در 14 ژانویه 2017، این مجموعه تلویزیونی برای فصل دوم تمدید شد که اولین بار در 15 اکتبر 2017 پخش شد. ستارگانی همچون میشل داکری، خوآن دیگو بوتو، تری کینی، لوسیا استروس و جوئی کرن در این سریال به هنرنمایی پرداخته اند. Good behavior در 2 فصل ساخته شده است و هر فصل 10 قسمت دارد. میانگین زمانی هر قسمت از این درام معمایی، حدود 60 دقیقه است. 

 

نقد سریال Good Behavior

good behavior در وب سایت imdb امتیاز 8.1 از 10 را کسب کرده است. مجموعه رفتار خوب، بیشتر نقد های مثبتی از سوی منتقدان تلویزیون دریافت کرده است. وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس 23 بررسی، این برنامه را 78 درصد تایید کرد. این وب سایت گفته است که جدای از روابط و دستکاری عاطفی در سریال، رفتار خوب، یک درام کاملاً معلق و جذاب است. متاکریتیک بر اساس 22 بررسی، امتیاز 65 از 100 را گزارش کرد که نشان دهنده سطح به نسبت مطلوب این مجموعه است.

رفتار خوب نتوانست مخاطبان قابل توجهی در TNT پیدا کند و به عنوان کم نمره ترین سریال اصلی تلویزیون در رتبه بندی Nielsen Live+Same Day قرار گرفت. میانگین امتیاز فصل دوم در بزرگسالان 18 تا 49 سال، 0.2 بود و هر قسمت کمتر از 600000  بیننده داشت؛ بنابراین ادامه جریان این برنامه لغو شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.