دانلود سریال
The Good Wife

1970 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 79160
10
/
8.4
IMDB Rating
156
/
156
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Good Wife
دانلود سریال The Good Wife

خلاصه داستان سریال The Good Wife

این سریال که همسر خوب نامیده می شود، داستان زندگی زنی را به تصویر کشیده و روایت می کند که باید برای نجات زندگی اش دست به هر کاری زده و تمامی اعضای خانواده را از منجلابی که در آن قرار گرفته اند، نجات دهد. این زن جوان و خوش چهره در مجموعه The Good Wife، آلیشیا فلوریک نام داشته و همسر بسیار خوبی برای شوهرش است. شوهر او که پیتر فلوریک نام دارد، به نظر می رسد فرد خوبی باشد؛ اما پس از مدتی مشخص می شود که رسوایی هایی را به بار آورده و حالا کسی باید خرابکاری های او را جمع کند. 

همسر آلیشیا، دادستان کل منطقه کوک در شهر شیکاگو بوده و از او انتظار نمی رفت که بخواهد در فساد دستی داشته باشد و فعالیت های جنسی عمومی را که اصلا کار پسندیده ای نیستند، انجام دهد. البته آلیشیا هم زنی است که پیش تر وکیل بوده و حالا بخاطر شرایط زندگی اش، کارش را کنار گذاشته است. در The Good Wife، همه چیز طوری پیش می رود که او باید از ترفند هایی که از وکیل حقوقی بودن می داند استفاده کرده و شوهرش را از زندان بیرون بکشد. حالا آلیشیا فلوریک باید به عنوان دادستان کار کرده و اوضاع را برای خود و خانواده اش درست کند. 

 

سریال The Good Wife

همسر خوب، مجموعه ای است که در ژانر های جنایی، رازآلود و درام ساخته شده است. با توجه به همین ژانر ها و سبک کلی سریال است که توصیه می شود افراد زیر 14 سال آن را تماشا نکنند. The Good Wife، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. میشل کینگ فردی است که کارگردانی همسر خوب را به عهده داشت. می توان از این فرد و همچنین رابریت کینگ، به عنوان سازندگان اصلی این مجموعه نام برد. 

ولید زعیتر، کریستینا ریچی، جولیانا مارگولیس، کریستین بارانسکی، آرچی پنجابی، مت زاچری، رنی الیس گولدزبری و مری بث پیل، از بازیگرانی هستند که در مجموعه همسر خوب به ایفای نقش پرداخته اند. می توان از رابریت کینگ، دی جانسون، ریدلی اسکات، بروک کندی، تد هامفری و دیوید دابلیو زوکر، به عنوان تهیه کنندگان اجرایی سریال The Good Wife نام برد. این مجموعه جنایی در 7 فصل و 156 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 43 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه سی بی اس آمریکا بود. اولین قسمت از همسر خوب در تاریخ 22 سپتامبر 2009 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال The Good Wife

این مجموعه تلویزیونی را می توان در دسته سریال های جنایی و راز آلودی قرار داد که توانسته گلیم خود را به خوبی از آب بیرون کشیده و موفقیت خودش را تضمین کند. تمامی عوامل همسر خوب دست به دست هم دادند تا بتوانند آن را به بهترین شکل ممکن تولید کنند. این موارد روی هم جمع شده تا The Good Wife، بتواند بازخورد بسیار خوبی را از سمت بینندگان دریافت کرده و به جایگاه مناسبی برسد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.