دانلود سریال
Dexter: New Blood

2419 تعداد بازدید
User 3
10
/
8.66
AnimeList Rating
User 93330
10
/
8.1
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dexter: New Blood
دانلود سریال Dexter: New Blood

خلاصه داستان سریال Dexter: New Blood

اگر سری قبل داستان دکستر مورگان را تماشا کرده اید، به شما توصیه می شود این سری از آن را از دست ندهید. دکستر مورگان در سریال Dexter: New Blood، پس از 10 سال و با اتفاقاتی که پشت سر گذاشته دوباره خود نمایی می کند. او نشان می دهد مرده و سند مرگش را جعل می کند تا با هویتی جدید به کار های خود ادامه دهد. دکستر پس از جعل مرگش به جایی به نام آیرون لیک در نیویورک که شهر خیالی کوچکی است، نقل مکان می کند. او پس از رفتنش به این شهر، خود را با نام جعلی جیم لیندسی به اطرافیان می شناساند. 

حالا دکستر در این شهر کوچک، مغازه محلی را باز کرده و در آن مشغول به کار است. این فرد که پیش تر یک قاتل زنجیره ای بوده، سعی می کند تمایلات خود برای انجام این کار ها را سرکوب کرده و زندگی جدیدش را آغاز کند. دکستر در Dexter: New Blood، رابطه صمیمانه و عمیقی را با آنجلا بیشاپ که رئیس پلیس شهر است برقرار می کند. یکی از دلایلی که او سعی می کرده خودش را کنترل کند، همین رابطه اش با رئیس پلیس شهر است. پس از این ماجرا ها، هریسون نزد دکستر آمده و تمایلات خوابیده اش را بیدار می کند. 

 

سریال Dexter: New Blood

این مجموعه تلویزیونی که با نام دکستر: خون تازه شناخته می شود، ژانر های درام، رازآلود و جنایی را در خود جای داده است. بنا بر همین ژانر ها است که توصیه می شود افراد زیر 14 سال آن را تماشا نکنند؛ چرا که محتوای داستان Dexter: New Blood برای آن ها مناسب نیست. کارگردانی این مجموعه تلویزیونی جنایی به عهده فردی به نام کلاید فیلیپس بود. این فرد توانست وظایف کاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و سریال دکستر: خون تازه را به جایگاه مناسب آن سوق دهد. این مجموعه تلویزیونی محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

می توان از کلنسی براون، جولیا جونز، مایکل سی هال، آلانو میلر، جک آلکوت، جنیفر کارپنتز، جانی سیکوویا و دیوید مگیدوف به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه جنایی و رازآلود به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. Dexter: New Blood در یک فصل و 10 قسمت ساخته شده است؛ بنا بر همین قضیه به آن مینی سریال گفته می شود. سارا کولتون، اسکات رینولدز، کلاید فیلیپس، بیل کارارو، مارکوس سیگا، مایکل سی هال و جان گولتون از تهیه کنندگان اجرایی این مینی سریال هستند. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های دکستر: خون جدید به عهده شبکه شو تایم بود. اولین قسمت از آن در تاریخ 7 دسامبر 2021 روی شبکه شو تایم قرار گرفته و منتشر شده است.

 

نقد سریال Dexter: New Blood

این مجموعه معمایی و جنایی توانسته در جایگاه بسیار عالی در سایت IMDB قرار بگیرد. امتیازی که این سایت برای تمامی سریال ها در نظر می گیرد، بر اساس رای بینندگان است. با توجه به آنکه بینندگان بسیاری رای مثبت خود را برای Dexter: New Blood اعلام کرده اند، این سایت امتیاز 8.3 را برای آن در نظر گرفت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-08-01 15:09:44
    سلام ، این فصل نهم از سریال dexter هست ...... چرا به عنوان یه فصل یک ثبتش کردید ؟؟؟؟
  • 1400-10-06 09:31:09
    فوق العادست.....................
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.