دانلود سریال
Hightown

1477 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5597
10
/
6.8
IMDB Rating
26
/
26
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Hightown
دانلود سریال Hightown

خلاصه داستان سریال Hightown

این مجموعه تلویزیونی که بالا شهر یا همان شهر بلند نام دارد، داستان زندگی فردی را به تصویر کشیده و روایت می کند که یک مامور بوده و قصد دارد ماجرای یک قتل را بررسی کند. این شخص در Hightown، جکی کوئینونز نام داشته و مامور اداره شیلات نیروی دریایی است. او در حال قدم زدن در ساحل بود که متوجه وجود یک جسد در گوشه ای از آن می شود. وقتی او که ماموری حرفه ای بوده و در کارش هم مهارت دارد با چنین پرونده دست نخورده و محشری رو به رو شده، عمرا آن را از دست بدهد و کنارش بگذارد. 

پلیس های محلی حتی اجازه ورود به صحنه جرم را به جکی کوئینونز نمی دهند و برخی اوقات گمان می کنند شاید او یکی از مضنون های اصلی باشد؛ اما با تمام این دشواری ها و کش مکش ها، جکی سعی دارد در سریال Hightown، روی این پرونده کار کرده و خودش شاهد تاثیر مستقیمش باشد. حل کردن پرونده قتل، کار چندان ساده ای نیست و این موضوع را جکی از هر فرد دیگری بهتر می داند؛ اما همچنان اصرار دارد که این کار را بدون آنکه پلیس ها متوجه شوند، دنبال کرده و سر از ماجرا های پشت پرده این قتل در آورد. 

 

سریال Hightown

ربکا پری کاتر، فردی است که کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را به عهده داشت. شهر بلند یا بالا شهر، مجموعه ای است که در ژانر های درام، رازآلود و جنایی ساخته شده است. با توجه به این ژانر ها که داستان Hightown را تعریف کرده و می سازند، توصیه می شود افراد زیر 18 سال آن را تماشا نکنند. می توان از دان نروود، جیمز باج دال، تونی گلیز، شان هارپر، مونیکا رینموند، رایلی وولکل، آماوری نولاسکو و آتکینس استیموند، به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای هنرمندی پرداخته اند. 

این سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. بالا شهر که داستانی معمایی را در خود جای داده، در 2 فصل و 18 قسمت ساخته شده است. با توجه به پیکربندی درست، باید 9 قسمت را برای هر فصل از Hightown در نظر گرفت. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 60 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. با توجه به این مسئله و انتخاب زمان مناسب است که حوصله بیننده از تماشای سریال سر نمی رود. وظیفه پخش تمامی قسمت ها به عهده شبکه استارز بود. 

اولین قسمت از بالا شهر یا همان شهر بلند در تاریخ 17 مه 2020 روی شبکه استارز قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Hightown

اگر قرار باشد برای نقد این مجموعه تلویزیونی تنها به امتیازی که سایت IMDB برای آن در نظر گرفته بسنده کنیم، می توانیم آن را در دسته سریال های خوب قرار دهیم. اما در کل چرا Hightown در دسته عالی قرار نگرفته است؟ زیرا داستان آن، آنگونه که باید جذاب نبوده و برخی از عوامل آن هم به درستی برای یک مجموعه معمایی و جنایی انتخاب نشده بودند. با توجه به تمامی این مسائل بود که شهر بلند نتوانست نظر عمده ای از بینندگان را نسبت به خود جلب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.