دانلود سریال
Feud

1277 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 20572
10
/
8.4
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Feud: Bette and Joan
دانلود سریال Feud: Bette and Joan

خلاصه داستان سریال Feud: Bette and Joan

Feud: Bette and Joan یک مینی‌ سریال درام تلویزیونی با اجرای شبکه FX است که داستان رقابت بین 2 بازیگر مشهور هالیوود، بت دیویس و جوان کرافورد را روایت می‌ کند. این مجموعه بر اساس رویداد های واقعی ساخته شده است. داستان از زمانی شروع می ‌شود که بت دیویس (با بازی سوزان ساراندون) و جوان کرافورد (با بازی جسیکا لنج) به دلیل نبود نقش مناسب در فیلم ‌های جدید، تصمیم به بازی در یک اثر به همراه هم می‌گیرند.

این مورد فیلمی با عنوان Whatever Happened to Baby Jane است که در آن 2 بازیگر نقش 2 قهرمان خانواده‌ های مختلف را بازی کرده و سعی دارند با هم رقابت کنند. در حالی که جوان کرافورد به دنبال اثبات خود در صنعت فیلم سازی است، بت دیویس تلاش می‌ کند تا به عنوان بازیگری با روحیه جوان و پر انرژی شناخته شود. بین 2 بازیگر تنش ‌هایی به وجود می آید که در نهایت باعث می شود این قهرمانان هالیوودی در برابر یکدیگر بی رحمانه عمل کنند و رقابت شان نهایتاً به شکست و خسارت زیادی برای هر 2 منجر می ‌شود.

 

سریال Feud: Bette and Joan

Feud: Bette and Joan توسط رایان مورفی ایجاد شده که قبلاً سازنده برنامه ‌های تلویزیونی موفقی همچون Glee و American Horror Story بوده است. این مجموعه بر اساس حقایق تاریخی و رویداد های واقعی در خصوص رقابت بین دو بازیگر مشهور هالیوود، بت دیویس و جوان کرافورد ایجاد شده است. برای بازیگری در نقش بت دیویس، سوزان ساراندون انتخاب شد که برای این نقش نامزد جایزه امی شد. همچنین جسیکا لنج نیز نقش جوان کرافورد را بازی کرد و از بازیگری خود در این سریال نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

این مجموعه با طراحی صحنه‌ های دقیق و بازسازی های جذاب از دوران هالیوود، تماشاگران را به دنیای پر از هیجان فیلم ‌های کلاسیک هالیوود و رقابت قهرمانان این دوره می ‌برد. Feud: Bette and Joan در سال ۲۰۱۷ به روی آنتن شبکه FX رفت و تا به اکنون یک فصل از آن پخش شده که شامل 8 قسمت با مدت زمان حدود یک ساعت برای هر قسمت است. این سریال که بر اساس رویداد های واقعی در خصوص رقابت بین 2 بازیگر مشهور هالیوود ساخته شده است، بازیگرانی همچون سوزان ساراندون، جسیکا لنج، کاتی بیتز، استنلی توچی، جودی دیویس و الیزابت بنکس را در خود جای داده است.

 

نقد سریال Feud: Bette and Joan

Feud: Bette and Joan از نظر منتقدان و مخاطبان استقبال بسیار خوبی را به دنبال داشته است. امتیاز این مورد در سایت IMDb حدود ۸٫۵ از ۱۰ است که نشان دهنده استقبال ویژه از این اثر خواهد بود. همچنین این سریال نامزد جایزه امی در بخش بازیگری بهترین نقش زن برای سوزان ساراندون و جایزه گلدن گلوب در بخش بهترین مینی ‌سریال یا فیلم تلویزیونی نیز شده است. علاوه بر این، بازیگران هم در بخش بازیگری مینی‌ سریال از جایزه صنعت سینما (Screen Actors Guild Awards) و جایزه انتخاب کریتیک (Critics' Choice Television Awards) نامزد شده‌ اند. منقدان اعتقاد دارند که داستان جذاب در کنار بازی عالی بازیگران توانسته یک اثر خاص و زیبا را ایجاد کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.