دانلود سریال
Ragdoll

1112 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 2115
10
/
5.8
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ragdoll
دانلود سریال Ragdoll

خلاصه داستان سریال Ragdoll

Ragdoll درباره‌ تحقیقات پلیس برای گرفتن یک قاتل سریالی است. قربانیان قاتل به صورت یک عروسک رگدول بازیافت می ‌شوند و هیچ کس نمی ‌تواند پیش بینی کند که چه فرد بعدی قربانی قاتل خواهد شد. داستان پس از اینکه قاتل سریالی به جرم قتل 2 نفر از استخدامی های پلیس دستگیر می ‌شود، آغاز خواهد شد. بازپرسی متهم باعث می ‌شود تا کارآگاهان بیشتر درباره این پرونده که بیشترین تنش و بحران را در پلیس بریتانیا به همراه دارد، بدانند.

در طول این مجموعه کارآگاهان باید با شخصیت های مختلفی مانند یک خبرنگار تندرو و همچنین دوست قدیمی شان که به عنوان وکیل متهم همراهشان است، مبارزه کنند. همچنین در حین بررسی پرونده، روابط و تعاملات بین کارآگاهان رونق می ‌گیرد و روابط شخصی آن ها نیز در برخورد با پرونده مورد تحقیق تاثیرگذار است. در پایان Ragdoll حقایق به نحوی فاش می‌ شوند که همه چیز برای کارآگاهان به چالش کشیده می ‌شود و آن‌ ها باید با یک تهدید جدید مواجه شوند. آیا آن ‌ها می ‌توانند این تهدید را پشت سر گذاشته و قاتل سریالی را به دام بیندازند؟ این سوال باقی می ‌ماند تا انتهای سریال پاسخ داده شود.

 

سریال Ragdoll

Ragdoll یک سریال جنایی و معمایی محصول شبکه AMC و Alibi است. این مجموعه بر اساس رمانی به همین نام از دنیل کول به نویسندگی فرد فردریکسن ساخته شده است و در دنیای پلیس و ماموران جنایی لندن روایت می ‌شود. این مورد دارای هیجان و اکشن فوق العاده ‌ای است که به دلیل داشتن داستانی جذاب و بازیگری عالی، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. تهیه ‌کنندگان این سریال شامل نام های شناخته شده ‌ای مانند سیمون مالیگان، اندرو لونگ، ایوان هارتوف و نیل میرکاتی است.

کارگردانی توسط جاناثان فان تخت (Jonathan van Tulleken) انجام شده است. بازیگران مطرحی مانند هنری لوی، توماس باربراک، تابیندر سوانه و راجا ناتوال نقش اصلی خود را در این سریال بازی کرده‌ اند. ساخت این مجموعه با استفاده از تکنولوژی‌ های مدرن و به کارگیری تیم ‌های فنی و بازیگران ماهر انجام شده است. در نتیجه می توان به عنوان یک اثر ارزشمند و درجه یک از آن یاد کرد. هر قسمت Ragdoll به مدت ۶۰ دقیقه مشخص شده است. این اثر ابتدا در شبکه Alibi در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ پخش شد و سپس در شبکه AMC در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ به مخاطبین ارائه شد.

 

نقد سریال Ragdoll

در حال حاضر Ragdoll به تازگی پایان یافته است و بنابراین هنوز جوایز و رتبه‌ بندی رسمی در دسترس نیست. با توجه به پذیرش خوبی که این سریال توسط منتقدان و مخاطبان داشته است، احتمالا در آینده نزدیک این اثر برخی از جوایز معتبر و امتیازات مثبت را به دست خواهد آورد. به عنوان مثال: این مورد در سایت Rotten Tomatoes امتیاز ۶۱ درصدی و در سایت IMDb امتیاز ۶.۴ از ۱۰ را به دست آورده است. همچنین این مجموعه توانسته با بازیگر‌ های موفق و گیرا، توجه بسیاری را به خود جلب کند. در نهایت برای رتبه ‌بندی دقیق‌ تر باید منتظر اعلام رتبه ‌بندی رسمی از سوی منابع معتبر و صاحب ‌نظر بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.