دانلود سریال
Preacher

1507 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 77779
10
/
7.9
IMDB Rating
43
/
43
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Preacher
دانلود سریال Preacher

خلاصه داستان سریال Preacher

Preacher در حوزه فانتزی و ترسناک قرار می ‌گیرد و داستان آن بر اساس سری کتاب ‌های گرافیکی با همین نام ساخته شده است. داستان درباره یک کشیش به نام جسی کاستید است که پس از اینکه با یک نیروی عجیب و غریب برخورد می ‌کند، توانایی کنترل ذهن را به دست می آورد. جسی تصمیم می‌ گیرد که به دنبال خدایی که از دست داده شده بگردد و به همین منظور از شهر خود در تگزاس سفری به سراسر آمریکا شروع می ‌کند.

او همراه با دوستانش یعنی یک سارق حرفه ای به نام کش و دختری به نام تولیپ در این سفر با انبوهی از شخصیت ‌های اسطوره‌ ای مواجه می ‌شود و در مواجهه با آن ‌ها توانایی‌ های خود را کشف می‌ کند. در این سفر جسی با مخالفان قوی و بی ‌رحمی نیز مواجه می ‌شود که به دنبال تصاحب توانایی ‌اش هستند. در پایان Preacher جسی باید با این مخالفان و شخصیت‌ های اسطوره ای به همراه دوستانش در مقابل چالش ‌های بزرگی که در سفرشان با آن ‌ها مواجه شده ‌اند، مقاومت کند.

 

سریال Preacher

برای ساخت Preacher 3 کارگردان معروف یعنی آقای گولبرگ، ست روگن و سام کاتلین با یکدیگر همکاری کرده اند. از آنجایی که تعداد نویسندگان این مجموعه زیاد هستند، داستان سمت و سوی فوق العاده ای می گیرد. همچنین کار تولید این مجموعه هم توسط AMC Studios و Sony Pictures Television صورت گرفته که بهترین عملکرد ممکن را ثبت کرده‌اند. در بازیگری این سریال بازیگران مهمی همچون دومینیک کوپر حضور دارند. همچنین جوزف گیلان نقش Cassidy را بازی کرده است که جذابیت داستان را بیشتر می کند. Preacher در بعضی قسمت ‌ها صحنه‌ های خشن و ترسناکی دارد که برخی از آن‌ ها به حدی شدید هستند که برای برخی کاربران توصیه نمی شود.

همچنین داستان سریال در بعضی از جنبه ‌ها به طور نا متعارف و خلاقانه پرداخته شده است که باعث شده تا این اثر یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین سریال های تلویزیونی در دنیا باشد. این سریال از مجموع ۴ فصل و ۴۳ قسمت تشکیل شده است. هر قسمت هم حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طول دارد که زمان مناسبی به حساب می آید. فصل اول این سریال در تاریخ ۲۲ می ۲۰۱۶ به روی آنتن شبکه AMC رفت. فصل دوم در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۱۷ ، فصل سوم در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۸ و فصل چهارم و پایانی نیز در تاریخ ۴ اوت ۲۰۱۹ منتشر شد.

 

نقد سریال Preacher

رتبه ‌بندی دقیق Preacher در بین سایر سریال ‌ها بستگی به سلیقه مخاطبان و منتقدان دارد. اما اغلب در بین منتقدان این اثر با امتیازات مثبت و خوبی مورد قبول قرار گرفته است. به طور کلی، این مجموعه به عنوان یکی از سریال ‌های تلویزیونی جذاب و خلاق شناخته می شود و توانسته است جمعیت بالایی از طرفداران را به خود جذب کند. همچنین این مجموعه در فضای تلویزیونی واقعاً منحصر به فرد است. اگر شما سری به سایت معروف IMDb بزنید، متوجه خواهید شد که این اثر امتیاز ۸ از ۱۰ را  به دست آورده است. از همین رو می توان نتیجه گرفت که مخاطبان آن رضایت نسبی داشته اند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.