دانلود سریال
The Twilight Zone

2193 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 88741
10
/
9.1
IMDB Rating
156
/
156
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Twilight Zone
دانلود سریال The Twilight Zone

خلاصه داستان سریال the twilight zone

هر قسمت از منطقه گرگ و میش، داستان مستقلی را ارائه می کند. در قسمت های مختلف مجموعه the twilight zone، شخصیت ها خود را با رویداد های آزار دهنده یا غیر عادی مواجه می کنند. اولین قسمت آن با این تیتراژ شروع می شود: بعد پنجمی از طبیعت وجود دارد که در دانسته های انسان نمی گنجد. بعدی که به وسعت فضا و به بی انتهایی ابدیت است. مرزی است میان فروغ و ظلمات؛ میان علم و خرافات؛ و ما بین وحشت های بشر و اوج دانش او جای دارد. در هر کدام از قسمت ها، شخصیت های داستان باید تلاش کنند تا چالش های پیش آمده را برطرف کنند. 

شخصیت ها مردمانی عادی هستند که ناگهان در وجود خودشان به قدرت فوق العاده و غیر طبیعی پی می برند. داستان ها به طور معمول با یک پیچ و تاب کنایه دار همراه شده که باعث جذابیت هر قسمت شده است. تماشاگران با دیدن مجموعه the twilight zone به ابعاد دیگری از ذهن سفر می کنند؛ نه تنها ابعاد گوناگونی از تصویر و صدا، بلکه ابعاد شگفت انگیزی از ذهن است که پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

 

سریال the twilight zone

منطقه نیمه روشن یک مجموعه تلویزیونی آنتولوژی، در گونه علمی- تخیلی و توسط راد سرلینگ خلق شده است. مجموعه  the twilight zoneدر قالب ۵ فصل برای مخاطبان به تصویر کشیده شده است. سرلینگ فکر کرد که سبک علمی- تخیلی به او آزادی بیشتری در کار می دهد؛ چرا که دخالت در آثار جنجالی کم تر از آثار رئالیستیک است. راد سرلینگ به عنوان سرپرست نویسندگان و تهیه کننده اجرایی مجموعه کار کرد و از بین ۱۵۶ قسمت منطقه نیمه روشن، نویسنده یا نویسنده همکار ۹۶ تا از آن ها بود؛ او همچنین به عنوان مجری و راوی هم ایفای نقش کرد و در آغاز و پایان هر قسمت ظهوری داشت.

بازیگران معروف و ثابت شده ای از جمله جوان بلوندل، آن بلایت، جک ایلام، باستر کیتون و بورگس مریدیت در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. این بازیگران تلاش خود را کرده اند تا بهترین خود را به نمایش بگذارند. رابرت مک کورد هنر پیشه ای بود که در بیشترین قسمت ها بازی کرده است. موسیقی این مجموعه بر عهده برنارد هرمن و جری گلدسمیت افسانه ای بود که آهنگ سازان دیگری هم در تولید تیتراژ ها دست داشتند. فصل اول the twilight zone از سال ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۰ منتشر شد و پس از آن فصل های ۲ تا ۵ در سال های ۱۹۶۰ تا ۱۹۶۴ منتشر شدند. 

 

نقد سریال the twilight zone

این اثر به قدری در میان منتقدان و مخاطبان محبوب شد که حتی با گذشت سال های بسیار، همچنان طرافداران بسیاری دارد. منطقه نیمه روشن نامزد ۴ جایزه امی شد که ۲ تا از آن ها را برد. این جایزه ها شامل دستاورد برجسته در نویسندگی درام و دستاورد برجسته در مجموعه های درام هستند. سرلینگ در سال های ۶۰ و ۶۱ برنده جایزه دستاورد برجسته در نویسندگی درام شد؛ اما نتوانست برنده جوایز دیگر شود. The twilight zone توانست امتیاز ۹.۱ را از سایت IMBD دریافت کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-09-21 16:01:59
    فوق العاده. جزوی از فرهنگ پاپ آمریکا و الهام‌بخش خیلی از سریال‌ها و فیلم‌های علمی تخیلی.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.