دانلود سریال
I Know What You Did Last Summer

1246 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8396
10
/
5.3
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال I Know What You Did Last Summer
دانلود سریال I Know What You Did Last Summer

خلاصه داستان سریالI know what you did last summer 

داستانI know what you did last summer  در ۴ ژانویه ۱۹۹۶ اتفاق می افتد. جولی جیمز به همراه دوستانش ری برونسون، هلن شیورز و بری کاکس به سمت ساحل رانندگی می کردند. هنگام رانندگی در امتداد یک بزرگراه ساحلی، به طور تصادفی با یک عابر پیاده برخورد کردند. جولی و دوستانش فکر می کنند که عابر مرده است؛ به همین دلیل تصمیم می گیرند که جسد را در آب بیاندازند. در همین هنگام عابر به هوش می آید و به هلن حمله می کند. هلن برای نجات خود تقلا می کند و عابر در آب می افتد. گروه دوستان از اسکله فرار می کنند و سوگند یاد می کنند که هرگز درباره آنچه اتفاق افتاده، صحبت نکنند. 

یک سال بعد در سال ۱۹۹۷، هنگامی که جولی از دانشگاه به خانه بر می گردد، با نامه ای رو به رو می شود. در نامه جمله ای نوشته شده که می گوید: I know what you did last summer یا من می دانم تابستان گذشته چه کردی! این نامه، یادداشت همان مردی است که آن ها سال گذشته او را به دریا انداخته بودند. این مرد که بن ویلیس نام دارد، برای انتقام از این گروه بازگشته است. این موضوع را زمانی متوجه می شوند که برای یادبود یک محلی، به خانه اش رفته بودند. حال جولی و دوستانش باید تلاش کنند تا خود را از دست این قاتل نجات دهند.

 

داستان سریالI know what you did last summer 

این اثر توسط نیل اچ موریتز، اریک فیگ و استوکلی شافین تولید شده است. همچنین جیم گیلسپی کارگردانی آن را بر عهده داشت. ویلیامسون برای تهیه فیلم از رمانی به همین نام استفاده کرد. او طرح اصلی رمان را به گونه ای بازسازی کرده که شبیه به یک فیلم ساده و سر راست در دهه ۱۹۸۰ باشد. جنیفر لاو هویت، سارا میشل گلار، رایان فیلیپ و فردی پرینز جونیور بازیگرانی هستند که درI know what you did last summer ایفای نقش کرده اند. جانی گالکی و بریجت ویلسون دیگر بازیگران آن هستند. 

 این نمایش تلویزیونی در تاریخ ۱۷ اکتبر ۱۹۹۷ در سینما اکران شد. این مجموعه از نظر تجاری موفق بود و توانست چند برابر بودجه اولیه، فروش داشته باشد. پس از این اثر نیز دنباله مستقیمی به نام من همیشه می دانم تابستان گذشته چه کرده ای، ساخته شد. داستان جذاب و شگفت انگیز آن، هر ثانیه هیجان تازه ای را به مخاطبان خود وارد می کند؛ به طوری که نمی توان از صفحه نمایش چشم برداشت. به طور کلی اثر I know what you did last summer توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کند و منتقدان را راضی نگه دارد.

 

نقد سریالI know what you did last summer 

نویسنده اصلی رمان از اقتباس اثر انتقاد کرد. همچنین در یک مصاحبه اظهار داشت از اینکه داستانش به یک اسلشر تبدیل شده، متحیر است.I know what you did last summer در سال های ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ نامزد دریافت جوایز مختلف شد. این مجموعه در سال ۱۹۹۷ برنده جایزه بهترین آثار باکس آفیس و در سال ۱۹۹۸ برنده بازیگر مورد علاقه زن و بازیگر نقش مکمل زن شد. امتیاز این اثر در سایت IMDB، ۵.۸ است.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.