دانلود سریال
The Shrink Next Door

1030 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14769
10
/
7.1
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Shrink Next Door
دانلود سریال The Shrink Next Door

خلاصه سریال The Shrink Next Door

The Shrink Next Door درباره یک روانپزشک است که به روابط یکی از بیمارانش وارد می شود و تا نزدیک به 3 دهه در این ماجرا دست دارد. وقتی مارتی پیش روانپزشک می رود، خبر ندارد که قرار است زندگی اش از این رو به آن رو شود؛ اما این اتفاقی است که برای او می افتد و سریال هم درباره رابطه بین این پزشک و بیمارش ساخته شده است. در ابتدای مجموعه مارتی مارکویتز ارتباطی با ایزاک هرشکوف ندارد؛ اما وقتی مجبور می شود ریاست کسب و کار خانوادگیشان را بر عهده بگیرد، با مشکلاتی رو به رو می شود که او را وحشت زده می کنند و دلتنگ پدر و مادری می شود که به ‌تازگی فوت کرده‌ اند.

خواهرش فیلیس احساس می کند او به کمک روان پزشک نیاز دارد؛ بنابراین مارتی برای جلب رضایت خواهرش به ملاقات هرشکوف می رود. دکتر آیک، نه‌ تنها مارتی را متقاعد می‌ کند که به کمک های درمانی او نیاز دارد، بلکه خود را به بخش ‌های دیگر زندگی مارتی هم وارد می ‌کند. دکتر آیک از سال ۱۹۸۱ تا ۲۰۱۰ در شرکت مارتی مشغول به کار می شود؛ با مارتی مؤسسه‌ ای خیریه راه‌ می اندازد که از درآمدش برای منافع شخصی خود استفاده می کند. او مارتی را از خواهر و بقیه اعضای خانواده‌ اش جدا می‌کند و حتی اختیار اموال مارتی را در دست می گیرد.

 

سریال The Shrink Next Door

The Shrink Next Door یک مینی سریال کمدی، درام و روان شناختی محصول کشور آمریکا است و توسط جورجیا پریچت بر اساس پادکستی با همین عنوان توسط جو نوسرا ساخته شده است. این مجموعه در 12 نوامبر 2021 در Apple TV+ پخش شد. پادکست و مجموعه تلویزیونی هر دو بر اساس داستان زندگی واقعی روان پزشک ایزاک هرشکوپف هستند که در سال 2021 توسط وزارت بهداشت نیویورک مشخص شد که حداقل استاندارد های قابل قبول مراقبت را در رابطه با روان درمانی نقض کرده است.

در فوریه 2020 اعلام شد که یک اقتباس تلویزیونی از پادکست The Shrink Next Door در حال توسعه است که ویل فرل و پل راد در آن بازی خواهند کرد. کاترین هان و کیسی ویلسون در ماه نوامبر به عنوان بازیگران اصلی اضافه شدند و سارایو بلو در فوریه 2021 نقشی تکراری را ایفا کرد. فیلم برداری این مجموعه در نوامبر 2020 در لس آنجلس آغاز شد و در مارس 2021 به پایان رسید. در نهایت، این مجموعه دارای یک فصل است و به طور کلی 8 قسمت دارد.

 

نقد سریال The Shrink Next Door

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، 58 درصد از 57 نقد، با میانگین امتیاز 6.4 از 10 مثبت اعلام شد. روتن تومیتوز The Shrink Next Door را به یک کوکی پر از آرسنیک تشبیه کرده و گفته ویل فرل و پل راد ثابت می کنند که به همان اندازه که می خندند، قادر به ایجاد ناراحتی در افراد هستند. Metacritic که از میانگین وزنی استفاده می کند، امتیاز 61 از 100 را به این مجموعه اختصاص داده که نشان دهنده سطح به نسبت مطلوب آن است. این مجموعه بر اساس داستان واقعی یک متخصص سلامت روان است که تقریبا ۳۰ سال از بیمارش سوء‌ استفاده می کرد.

دیدن این سریال باعث می شود افرادی که دنبال درمان هستند، دچار نگرانی شوند و دنبال راهی برای پیشگیری از این مشکلات باشند. مراجعه به درمانگر برای حل مشکلات روحی بسیار مفید است و این ماجرا و ماجرا های شبیه به آن به ندرت رخ می دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.