دانلود سریال
Reign

1410 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 51892
10
/
7.4
IMDB Rating
78
/
78
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Reign
دانلود سریال Reign

خلاصه سریال Reign

داستان Reign در سال 1557 اتفاق می افتد؛ این داستان درباره ملکه ماری استوارت 15 ساله ای است که در صومعه ای در فرانسه زندگی می کند. او به سرعت به قلعه بازگردانده می شود؛ جایی که او منتظر ازدواجش با ولیعهد 15 ساله فرانسیس بوده که از 6 سالگی با او نامزد کرده است. مری باید با تغییر سیاست و نمایش های قدرت و همچنین احساسات رو به‌ رشد او نسبت به فرانسیس و توجه عاشقانه برادر ناتنی حرام زاده فرانسیس، بش، مبارزه کند. فصل دوم پس از مرگ شاه هنری دوم آغاز می شود و به دنبال ظهور فرانسیس و مری به عنوان پادشاه و ملکه فرانسه و اسکاتلند است.

فصل سوم درباره بیماری پادشاه فرانسیس و مرگ او در طول فصل است که ملکه مری را بیوه می کند و در تلاش برای یافتن جای جدیدی است؛ زیرا دیگر به فرانسه به عنوان حاکم آن وابسته نیست. برادر فرانسیس، چارلز، به عنوان پادشاه جدید با ملکه کاترین به عنوان نایب السلطنه تاج گذاری می کنند. فصل چهارم و آخر که در اوایل دهه 1560 افتتاح شد و در سال 1587 به پایان رسید، ملکه مری به عنوان حاکم واقعی به اسکاتلند بازگشت و در تلاش برای به دست آوردن مجدد قدرت در سرزمین خود بود. او باید متحدانش مانند برادر ناتنی بزرگترش، جیمز استوارت و لرد بوثول صریح و همچنین دشمنانش مانند جان ناکس واعظ پروتستان را مدیریت کند. 

 

سریال Reign

Reign  یک مجموعه تلویزیونی درام عاشقانه تاریخی بوده که توسط لوری مک کارتی و استفانی سن گوپتا برای CW  ساخته شده است. داستان این سریال در اواخر قرن شانزدهم اتفاق می افتد که حول محور زندگی مری، ملکه اسکاتلند و به قدرت رسیدن او در دربار فرانسه می چرخد. در این سریال آدلاید کین در نقش ملکه مری استوارت در کنار یک گروه بازیگر نقش آفرینی می کند. این برنامه در 17 اکتبر 2013 از شبکه CW پخش شد و پس از پخش 4 فصل در 16 ژوئن 2017 به پایان رسید.

مجموعه تلویزیونی Reign توسط تلویزیون برادران وارنر و استودیوی تلویزیونی CBS با همکاریJoyful Girl Productions ،Take 5 Productions  و Whizbang Films مستقر در تورنتو تولید شد. در فوریه 2013، CW دستور ساخت مجموعه ای تلویزیونی را صادر کرد که بر اساس زندگی مری استوارت ساخته شده بود و بیشتر از داستان های تخیلی استفاده می کرد تا دقت تاریخی و کین در همان ماه برای نقش اصلی انتخاب شد. فیلم برداری در درجه اول بین تورنتو و جمهوری ایرلند انجام شد.

 

نقد سریال Reign

واکنش ها به این نمایش متفاوت بود و منتقدان مختلف به جای دقت تاریخی، تمرکز سریال بر روابط رمانتیک و درام نوجوانانه را برجسته کردند. تعدادی از منتقدان آن را با Gossip Girl مقایسه کردند. منتقد The A.V. کلاب این نمایش را بیش از هر چیزی که تظاهر به نزدیک شدن به تاریخ کند، یک فن تخیلی دنیای جایگزین توصیف کرد و سریال را سرگرم کننده خواند. میامی هرالد اپیزود های اولیه برنامه را به طور شگفت ‌انگیزی سرگرم‌ کننده توصیف می کند. مجموعه تلویزیونی Reign در وب سایت imdb امتیاز 7.5 از 10 را از آن خود کرده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-09-21 04:36:19
    عالی هرکی ندیده از دست داده
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.