دانلود سریال
Dalgliesh

1106 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4273
10
/
7.5
IMDB Rating
13
/
13
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dalgliesh
دانلود سریال Dalgliesh

خلاصه داستان سریال Dalgliesh

این مجموعه تلویزیونی زندگی کاری یک کارآگاه را به تصویر کشیده و روایت می کند که بسیار حرفه ای بوده و مهارت های لازم برای انجام کارش را دارد. این کارآگاه در Dalgliesh، آدام دالگلیش نام دارد و می تواند پرونده انواع مختلف قتل ها را به سادگی و در زمان کوتاه حل کند. منظور از هر نوع قتل در این مجموعه تلویزیونی، بیشتر آن دسته از قتل هایی است که بسیار مرموزانه و عجیب و غریب به نظر می رسند. نام این سریال، از روی شخصیت اول آن گرفته شده و می تواند از همان ابتدا، ویترینی بسیار جذاب برای مخاطب داشته باشد. 

حالا که آدام در دهه 1970 در کشور انگلستان زندگی می کند، به قتل ها و جنایات پیچیده ای برخورده که گمان می کند نمی تواند از پس آن ها بر بیاید. این جنایات به حدی پیچیده هستند که دیگر کار از عجیب و غریب بودن گذشته است. آدام دالگلیش در Dalgliesh، از تمامی مهارت های خود بهره برده و تمام سعی و تلاش خود را می کند تا گوشه ای از ماجرا های این گونه جنایات در هم و بر هم را متوجه شده و سپس بخواهد برای حل آن ها اقدام کند. او به خود ایمان داشته و می داند که می تواند با تبحر و مهارتی که دارد، این قتل های اسرار آمیز را پشت سر بگذارد. 

 

سریال Dalgliesh

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های درام، راز آلود و جنایی ساخته شده، به عهده فردی به نام برتی کارول بود. می توان از هلن ادماندسون و استفن گرین هورن به عنوان نویسندگان اصلی داستان مجموعه Dalgliesh نام برد. الیوت سالت، بچی هندرسون، آلیس ناکس، برتی کارول، جرمی ایرواین، میرن مک، سیبهان کولن و کارلیس پیر، از بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده و هنرمندی خود را به نمایش گذاشته اند. هر کدام از آن ها توانستند بهترین خود را نشان داده و در سطح و جایگاه مجموعه دالگلیش تاثیرگذار باشند. 

این مجموعه تلویزیونی رازآلود، محصولی از کشور انگلستان بوده و به زبان انگلیسی تولید شد. دالگلیش در یک فصل و 6 قسمت ساخته شده است؛ بنا بر همین قضیه است که به آن مینی سریال گفته می شود. هر کدام از قسمت های Dalgliesh، زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. با توجه به ژانر های غالب بر ماجرا، توصیه می شود که افراد زیر 12 سال، این مینی سریال جنایی را تماشا نکنند. وظیفه پخش تمامی قسمت های دالگلیش به عهده شبکه های کانال 5 و آکرون تی وی بود.

اولین قسمت از دالگلیش در تاریخ 1 نوامبر 2021، روی این شبکه ها قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Dalgliesh

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی قرار دارید که به مجموعه های جنایی و رازآلود ارادت خاصی دارید، بهتر است از Dalgliesh غافل نشده و آن را از دست ندهید. داستان آن بسیار جذاب و قابل لمس بوده و وقتی با تصویر پردازی خوبش ادغام می شود، می تواند یکی از بهترین آثار برتی کارول را شکل دهد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.