دانلود سریال
Mary Kills People

1120 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4442
10
/
7.5
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Mary Kills People
دانلود سریال Mary Kills People

خلاصه داستان سریال Mary Kills People

مری کیلز پیپل یا همان مری آدم می کشد، مجموعه تلویزیونی است که داستان زنی را به تصویر کشیده و روایت می کند. این زن جوان و خوش چهره در سریال Mary Kills People، مری هریس نام داشته و فردی است که در قسمت اورژانس بیمارستان کار می کند. او مادری تنها بوده و با شغلی که دارد، خرج زندگی خود و فرزندش را در می آورد تا روز هایشان را سپری کنند. مری هریس که دکتر بخش اورژانس است، به تازگی تصمیم گرفته کار هایی را به صورت مخفیانه انجام دهد؛ او برای این کار هایش، همدست هم دارد. 

وظیفه تمامی دکتر ها در هر بخشی که باشند، این است که جان بیماران را نجات داده و آن ها را سالم تحویل خانواده شان دهند. اما این دکتر اورژانس این عمل را به صورت برعکس برداشت می کند و خود را همانند یک فرشته مرگ می داند. او در Mary Kills People به همراه یکی از همکاران سابقش که او هم در همین بیمارستان پزشک جراح پلاستیک بود، چنین کاری را انجام می دهند. آن ها گمان می کنند که می توانند از طریق سِمتی که دارند، به بیماران لاعلاج کمک کرده و در مرگ و همچنین راحت شدن شان از این وضعیت، سهیم باشند!

 

سریال Mary Kills People

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که داستان بسیار جالب و جذابی را دنبال می کند، به عهده فردی به نام تارا آرم استرانگ بود. این فرد توانست بسیاری از کار های لازم برای کارگردانی را در مری آدم می کشد، پیاده کرده و نتیجه آن ها را هم ببیند. ژانری که می تواند داستان Mary Kills People را روایت کند، ژانر درام است. ماجرای این مجموعه تلویزیونی، با چنین سبکی دنبال شده و آن را تعریف می کند. مری آدم می کشد، محصولی از کشور کانادا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

می توان از کتی داگلاس، کارولین دهاورناس، ریچارد شورت، جی ریان، الکساندرا کاستیکو، آبیجیال وینتر، گریس لین کونگ و شارلوت سولیوان، به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این سریال به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. مری آدم می کشد، در 3 فصل و 18 قسمت ساخته شده است. بنا بر پیکربندی درست می توان گفت که هر فصل، 6 قسمت را در خود جای داده است. هر کدام از این قسمت های Mary Kills People، زمانی حدود 44 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

وظیفه پخش تمامی قسمت ها به عهده شبکه گلوبال بود. اولین قسمت از مری آدم می کشد، در تاریخ 25 ژانویه سال 2017 روی شبکه گلوبال رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Mary Kills People

شاید در ابتدا و وقتی که مخاطبان داستان این مجموعه تلویزیونی درام را شنیده یا تریلر آن را تماشا می کنند، گمان کنند که ماجرا بسیار سطحی و پیش پا افتاده است. اما مطمئن باشید که چنین چیزی نیست و داستان Mary Kills People به شکلی قوی به نمایش در آمده است. بنا بر همین موضوع بود که بسیاری از بینندگان پس از تماشای چندین قسمت اولیه، نظر مثبت خود را برای مری آدم می کشد، اعلام کردند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.