دانلود سریال
Hell on Wheels

1595 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 53675
10
/
8.3
IMDB Rating
57
/
57
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Hell on Wheels
دانلود سریال Hell on Wheels

خلاصه داستان سریال Hell on Wheels

داستان Hell on Wheels در مورد شخصی است که سرباز سابق اتحادیه آمریکا بوده و موضوع آن از سال 1860 شروع شده و بعد از آن روایت می شود. این شخص که به دلیل حضور چندین ساله در ارتش اتحادیه آمریکا، دارای مهارت های رزمی خوبی بوده، نسبت به هم دوره ای های خود یک سر و گردن بالاتر است. این شخص که نام او کالن بوهانن است، سابقه برده داری در اتحادیه آمریکا را نیز دارد و در حادثه ناگواری به صورت ناگهانی با خبر قتل همسرش مواجه می شود. کالن نمی خواهد نسبت به این موضوع بی اهمیت بوده و از کنار آن بگذرد؛ در این راستا شروع به تحقیقاتی برای پیدا کردن قاتلان همسرش می کند و این راه را تا آخر ادامه می دهد.

در ادامه Hell on Wheels شاهد آن هستیم که کالن به دسته ای از افراد که جزء سربازان اتحادیه هستند، مشکوک می شود. او تحقیقات خود را ادامه داده و در آخر مطمئن می شود که این افراد همسر او را به قتل رسانده اند. او مدتی به تعقیب این گروه پرداخته و در همین راستا مجبور می شود به مکانی برود که نبراسکای غربی نامیده می شود و نام دیگر آن مکان جهنم متحرک است. این مکان شهری است که به بی عدالتی و بی قانونی مشهور بوده و افراد آن در حال ساختن راه آهنی به سمت اقیانوس آرام هستند. در ادامه می بینیم که قبیله ای برای نابودی این راه آهن تلاش می کنند و مسائل بسیار پیچیده تر می شوند.

 

سریال Hell on Wheels

Hell on Wheels به عنوان یک مجموعه تلویزیونی وسترن شناخته می شود که در طول سال های 2011-2016 در کشور های انگلیس و کانادا تولید شد. این مجموعه برای اولین بار در سال 1390 از طریق شبکه رسمی ای ام سی با زبان انگلیسی منتشر شد و سپس در کشور های مختلفی با زبان های متفاوتی ترجمه شد. مجموعه جهنم متحرک یا همان ارابه جهنم توسط تونی گیتون و جو گیتون ساخته شد و در اجرای آن از ژانر های درام و وسترن استفاده شد. رده سنی مناسب برای تماشای آن، افراد بالای 14 سال بوده که می توانند از دیدن آن لذت ببرند.

مجموعه تلویزیونی Hell on Wheels دارای 5 فصل بوده که به طور کامل در 57 قسمت اجرا و تولید شد که مدت زمان پخش هر کدام از قسمت های آن 42 دقیقه است. در این سریال جذاب بازیگران مطرحی با نام های انسون مونت، فیل برک، کریستوفر هیردال، دومینیک مک الیگوت، کالم مینی، کامن، رابین مک لیوی و بن اسلر بازی کرده اند. سازنده موسیقی متن آن گوستاوو سانتائولایا بوده و اندمول به عنوان توسعه دهنده آن شناخته می شود. تهیه کنندگان جهنم متحرک پل کورتا، چاد آواکس، مایک فریسلف و جردن فاینر هستند.

 

نقد سریال Hell on Wheels

Hell on Wheels در سراسر جهان دارای طرفداران زیادی بوده و جزء بهترین مجموعه های تلویزیونی به شمار می رود. این مجموعه به ترتیب در سال های 2012 و 2013 نامزد جایزه امی بهترین موسیقی متن و جایزه ساترن بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است. جهنم متحرک در سایت رسمی IMDB دارای امتیاز 3/8 از 10 بوده که امتیازی فوق العاده محسوب می شود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.