دانلود سریال
1883

2550 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 93269
10
/
8.7
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال 1883
دانلود سریال 1883

خلاصه داستان سریال 1883

داستان سریال 1883 بر کاروانی تمرکز دارد که برای مدت های طولانی در دشت های وسیع و پهناور در حال حرکت اند و ساکنان آن بسیار دوست دارند که به شهر اورگان رسیده و برای خود خانه های جدیدی پیدا کنند. در صف اول این کاروان، شی و توماس که ۲ نفر از گاو چرانان بسیار سر سخت و با تجربه هستند، حضور دارند. این 2 شخص به گونه ای بسیار ماهر و سخت گیرانه اعمال مراقبتی از کاروان را انجام می دهند تا آن را از خطرات احتمالی محافظت کرده و افراد بتواند با امنیت کامل مسیر خود را بپیمایند. این افراد در داخل خود با مهاجرانی نیز هم گروه شده اند که می خواهند برای همیشه از شهر خود مهاجرت کرده و در شهری جدید به زندگی خود ادامه دهند.

در ادامه مجموعه 1883 می بینیم که مهاجران به دنبال مکانی آزاد هستند تا آن را سرزمین جدید خود بنامند. شخصی به نام جیمز داتون به همراه همسرش مارگارت، دخترش السا و پسرش جان، از دسته مهاجرانی به شمار می روند که این کاروان را همراهی می کنند. در ادامه شاهد آن هستیم که السا در یک سفر اکتشافی بوده و از دیدن شگفتی های دنیای اطرافش تعجب کرده و در شگفتی به سر می برد؛ در حالی که مارگارت و جیمز تنها به فکر امنیت فرزندان خود هستند. افراد رابطه بسیار دوستانه و نزدیکی با هم دارند و در صحنه های متفاوتی می توان دید که در مدت زمان های کوتاهی هم دیگر را چندین بار بغل می کنند.

 

سریال 1883

1883 به عنوان یک مجموعه تلویزیونی وسترن شناخته می شود که در کشور آمریکا با زبان انگلیسی ساخته و اجرا شده و سپس در بسیاری از کشور های دیگر با زبان های متفاوتی ترجمه شده است. این مجموعه تلویزیونی توسط تیلور شریدان ساخته شده و برای اولین بار در سال 1400 از طریق شبکه رسمی پارامونت+ منتشر شد. در اجرای آن از ژانر های درام و وسترن استفاده شده و تهیه کننده آن دیوید هاتکین است؛ همچنین امور ضبط تصاویر و صحنه های آن بر عهده بن ریچاردسون بوده است.

در 1883 بازیگران مشهوری با نام های ایزابل می، تیم مک گرا، سم الیوت، فیث هیل، داون الیویری، اریک نلسن، گراتیلا برانکوسی و ریتا ویلسون به ایفای نقش پرداخته اند. این مجموعه دارای یک فصل بوده که در 10 قسمت به طور کامل اجرا شده و مدت زمان پخش هر کدام از این قسمت ها حدودا 50 دقیقه است. تهیه کننده های اجرایی این سریال ران برکل، دیوید سی گلاسر، جان لینسون و آرت لینسون بوده اند و فعالیت ‌های مربوط به آهنگ سازی آن بر عهده برایان تایلر است. این مجموعه مناسب رده سنی TA-MA بوده و جزء بهترین ها در سبک خود محسوب می شود.

 

نقد سریال 1883

در نقد سریال 1883 می توان به امتیازی که مردم در سایت معتبر و رسمی IMDB به آن داده اند، اشاره کرد. این مجموعه توانسته امتیاز بسیار خوب 8/8 از 10 را به دست آورد که این مسئله نشان از محبوبیت آن در بین مردم و همچنین کیفیت بسیار بالای نمایش دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.