دانلود سریال
Legacies

2682 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 34161
10
/
7.3
IMDB Rating
68
/
68
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Legacies
دانلود سریال Legacies

خلاصه داستان سریال Legacies

داستان Legacies در مورد زندگی و عملکرد یک دختر ۳ رگه خون آشام، گرگ و میش نما است. این دختر ۳ رگه که نامش هوپ میکلسون است، سعی می کند در دنیایی که در آن قرار دارد، راه و مسیر مناسبی را برای زندگی خود پیدا کند. هوپ میکلسون دختر کلاوس میکلسون و هیلی مارشال بوده و به دلیل قدرت خارق العاده و این موهبتی که به او اعطا شده، به همراه دو قلو های سالتزمن که لیزی و جوزی نام دارند، وارد مدرسه می شود. مدرسه ای که قرار است این دختر در آن درس بخواند، سالواتوره نام دارد که در آن دانش آموزان بسیار مستعدی درس می خوانند. او در این مدرسه می خواهد برای آینده اش تلاش کرده و آینده ای سراسر از خوبی ها را برای خود رقم بزند.

در ادامه مجموعه Legacies پی می بریم که مدرسه سالواتوره یک پناه گاه مناسب برای افرادی است که دارای قدرت های خارق العاده بوده و به نوعی افرادی فرا طبیعی شناخته می شوند. در آن جا موجودات گوناگونی مانند خون آشام ها، گرگینه ها و جادوگران وجود دارند که برای کنترل انگیزه و توانایی های فرا طبیعی خود به این مدرسه پناه برده اند. مدیر این مدرسه الاریک سالتزمن است که علاوه بر آموزش سایر دانش آموزان، به کنترل قدرت خود برای نجات دختران دو قلویش که لیزی و جوزی هستند، اقدام می کند. اداره امور، مرتب و طبق برنامه پیش می رود تا اینکه نوجوانی جدید با نام لندن کربی وارد مدرسه می شود و اتفاقات عجیبی را به دنبال می آورد.

 

سریال Legacies

Legacies یک مجموعه تلویزیونی بوده که در طول سال های 2018-2022 کشور آمریکا با زبان انگلیسی اجرا شده و پس از انتشار آن در بسیاری از کشور ها با زبان های مختلفی ترجمه و پخش شد. این مجموعه برای اولین بار در سال 1397 از طریق شبکه رسمی سی دابلیو آمریکا پخش شد. این مجموعه که میراث ها نام دارد، در اصل یک اسپین آف از سریال اصیل ها و خاطرات خون آشام است. در تولید و اجرای میراث ها از ژانر های ماجراجویی، درام و فانتزی استفاده شده است.

Legacies در 4 فصل مختلف تولید شده که در 64 قسمت به طور کلی اجرا شده و مدت زمان پخش هر کدام از این قسمت ها، حدود 45 دقیقه است. در این مجموعه بازیگران نامی و با تجربه ای به نام های دنیل رز راسل، متیو دیویس، آریا شاه قاسمی، کیلی برایانت، جنی بوید و پیتون الکس اسمیت به ایفای نقش پرداخته اند. سازنده میراث ها، جولی پلک بوده که امور کارگردانی را نیز خودش بر عهده گرفته است. فصل های 1 تا 3 آن هر کدام دارای 16 قسمت بوده و فصل چهارم آن دارای 20 قسمت است.

 

نقد سریال Legacies

Legacies از همان اوایل که از طریق شبکه آمریکایی پخش شد، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد و با رویکرد عالی که داشت، توانست در سراسر جهان توجه بینندگان بسیاری را به خود جلب کند. این مجموعه تلویزیونی در سایت رسمی و معتبر IMDB توانست امتیاز بسیار خوب 2/7 از 10 را کسب کند که نشان از جذابیت بالای آن دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-12-22 23:44:54
    لینک فصل چهار باز می کنی میزنه Directory does not exist
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.