دانلود سریال
American Crime Story

1317 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 96812
10
/
8.4
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال American Crime Story
دانلود سریال American Crime Story

خلاصه داستان سریال American Crime Story

American Crime Story یک مجموعه‌ تلویزیونی آمریکایی بوده که به صورت آنتولوژی ساخته شده است. هر یک از فصل‌ های این مجموعه، داستان یک پرونده جنایی واقعی را روایت می ‌کند. فصل اول این داستان با نام The People v. O.J. Simpson در سال ۲۰۱۶ منتشر شد که داستان پرونده‌ قتل نیکول براون سیمپسون (همسر سابق O.J. Simpson) و راننده او، رونالد گولدمن را در سال ۱۹۹۴ روایت می‌ کند. این مورد، معروف به پرونده قتل O.J. Simpson شد و در آن O.J. Simpson، بازیکن فوتبال آمریکایی و ستاره‌ تلویزیون، به اتهام قتل همسر خود و راننده‌ او محاکمه شد. این فصل سریال به خوبی اتفاقات و شرایطی را که به این پرونده منجر شد، به تصویر می ‌کشاند.

فصل دوم این نمایش با نام The Assassination of Gianni Versace در سال 2018 منتشر شد که داستان قاتل سریالی آندرو کونانن را روایت می‌ کند. آندرو کونانن قاتلی سریالی بود که در سال ۱۹۹۷ طی چندین جنایت تعدادی از افراد را به قتل رساند. فصل دوم این مجموعه به خوبی داستان زندگی و عقاید غریب آندرو کونانن را به تصویر می‌ کشاند. فصل سوم هم با نام Impeachment: American Crime Story در سال ۲۰۲۱ منتشر شد که داستان رابطه‌ بیل کلینتون، رئیس جمهور آمریکا و لوئیزا استارنز، کارکنان دفتر بیل کلینتون را بیان می دارد. این فصل به خوبی شرایطی را که منجر به اخراج بیل کلینتون از پست رئیس جمهوری شد را به تصویر می‌ کشد.

 

سریال American Crime Story

تهیه کنندگان American Crime Story شامل برد سیمپسون، برد فالکوک و ریان مورفی هستند. ریان مورفی یکی از برترین تهیه‌ کنندگان در صنعت تلویزیون است که با تولید مجموعه هایی مثل Glee، American Horror Story و Pose شناخته می ‌شود. این داستان به دلیل روایت جذاب خود در مورد قضایای جنایی مشهور، اجرای عالی بازیگران و تکنیک ‌های سینمایی شگرفی که در ساخت آن به‌ کار رفته ‌اند، مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین در سال 2019، فصل سوم این نمایش تلویزیونی با بازیگرانی مثل Sarah Paulson، Annaleigh Ashford و Beanie Feldstein پخش شد که در مورد رئیس جمهور بیل کلینتون و رابطه‌ اش با منشی اداره کل سابق، مونیکا لوینسکی روایت می ‌شود. ۳ از این مجموعه فصل پخش شده که فصل چهارم هم در برنامه ساخت قرار دارد. مدت زمان هر قسمت هم حدود ۶۰ دقیقه است که تا امروز بیش از ۲۹ قسمت به دست مخاطبان رسیده است.

 

نقد سریال American Crime Story

تاکنون American Crime Story چندین جایزه از جمله ۱۲ جایزه Primetime Emmy و ۳ جایزه Golden Globe به دست آورده است. همچنین فصل اول این داستان با نام The People v. O.J. Simpson به عنوان یکی از بهترین سریال ‌های درام برای مشاهده در سال 2016 انتخاب شده بود. این اثر در سایت IMDb امتیاز 8.4 از 10 را به دست آورده که نشان از موفقیت و پرطرفداری این مجموعه دارد؛ البته این امتیاز بر اساس مجموع آراء کاربران و منتقدین تعیین شده و ممکن است در آینده تغییر کند. از همین رو باید به این مورد هم توجه کافی داشته باشید و سپس برای دیدن این نمایش اقدام کنید.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.