دانلود سریال
Fantasy Island

1486 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5065
10
/
6.3
IMDB Rating
23
/
23
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Fantasy Island
دانلود سریال Fantasy Island

خلاصه داستان سریال Fantasy Island

Fantasy Island یک مجموعه تلویزیونی درام فانتزی آمریکایی است که در دهه ۱۹۷۰ به روی آنتن شبکه ABC رفته است. این مجموعه در جزیره ‌ای مرموز و رویایی با نام Fantasy Island رخ می‌ دهد که به هر شخصی که به آن جا می ‌آید، قدرت تحقق بخشیدن به رویا های خود را می ‌دهد. این مجموعه دارای ۲ شخصیت اصلی به نام‌ های مستر رورک و تاتو است. مستر رورک صاحب جزیره و مدیر آن است که به هر مهمانی که به جزیره می ‌آید، کمک می‌ کند تا رویا هایشان را به واقعیت تبدیل کنند.

تاتو نیز معاون مستر رورک است که به او در اداره جزیره کمک می ‌کند. در هر قسمت از این مجموعه چندین داستان مستقل اجرا می ‌شود که در آن ها شخصیت‌ های مختلفی به جزیره می ‌آیند و رویا هایشان را تحقق می بخشند. این داستان ‌ها به طور معمول شامل عناوینی همچون شکارچیان خزنده‌ها، عروس و داماد غیر ممکن و شب هالووینی تلخ هستند. Fantasy Island در دهه ۱۹۷۰ بسیار محبوب بود و پس از آن نیز چندین بار ساخته شد؛ اما نسخه اصلی همچنان جزء محبوب ‌ترین مجموعه‌ های تلویزیونی قدیمی است.

 

سریال Fantasy Island

Fantasy Island علاوه بر داستان‌ های فانتزی و تخیلی، پیام ‌هایی از مسائل اجتماعی و انسانی نیز به بینندگان منتقل می‌ کند. در هر قسمت از سریال با استفاده از داستان ‌های مختلف و شخصیت ‌های گوناگون موضوعاتی مانند عشق، دوستی، خانواده، روابط و مسائل روحی و روانی مورد بررسی قرار می گیرد. این مجموعه، پس از پایان در سال ۱۹۹۸ برای مدت کوتاهی به عنوان یک سریال ادامه ‌دار بازسازی شد. نسخه جدید در دهه ۱۹۹۰ با اجرای بازیگرانی همچون Malcolm McDowell، Mädchen Amick و Edward Hibbert ساخته شد.

همچنین در سال ۲۰۲۱ نیز فیلمی با همین نام و بر اساس داستان اصلی نمایش تلویزیونی منتشر شد. این فیلم با بازیگرانی همچون Michael Peña و Lucy Hale ساخته شده که توانست به عنوان یک فیلم فانتزی و ماجرا جویانه توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. Fantasy Island در مجموع ۷ فصل داشت که از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۴ پخش شد. این مجموعه دارای ۱۵۴ قسمت است که می توان آن را در دسته مجموعه‌ های طولانی‌ مدت قرار داد. مدت زمان هر قسمت حدود ۵۰ دقیقه است؛ با این حال در برخی از قسمت ‌ها مدت زمان پخش کمتر یا بیشتر از این مقدار خواهد بود.

 

نقد سریال Fantasy Island

Fantasy Island در سال ۱۹۷۹ برای ۳ جایزه Emmy Award نامزد شد؛ اما به هیچ کدام از این موارد دست نیافت. همچنین بازیگران این مجموعه همچون Ricardo Montalban و Hervé Villechaize نیز در طول دوره فعالیت خود در مجموعه به خاطر بازیگری مطلوب، تحسین و تمجید شدند. امتیاز این اثر در سایت IMDb حدود ۶.۶ از ۱۰ است که نشان دهنده مورد پسند بودن این مجموعه از نظر تماشاگران است. البته می‌ بایست به یاد داشته باشیم که هر فرد و گروهی می‌ توانند نظرات و امتیازات مختلفی در مورد این مجموعه داشته باشند و بر اساس سلیقه شخصی خود امتیازات مختلفی را برای یک سریال در نظر بگیرند. با این حال دیدن این مجموعه برای اکثر مخاطبین و منتقدین لذت بخش بوده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.