دانلود سریال
The Cleaning Lady خانم نظافتچی

1948 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 9805
10
/
7
IMDB Rating
29
/
29
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Cleaning Lady (خانم نظافتچی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Cleaning Lady (خانم نظافتچی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال The Cleaning Lady

The Cleaning Lady داستان یک زن به نام پیترا (Petra) را روایت می ‌کند که از کلمبیا به آمریکا می ‌آید و در حین کارگری به دنبال پسرش است. او با دختری به نام جینیفر (Jennifer) آشنا می‌ شود که به دلیل بیماری شدید پسرش به سراغ پیترا می ‌آید. او به دلیل کار های خلافی که انجام داده، مدتی زندانی بوده و بعد از آن به علت بیماری پسرش، به خارج از زندان منتقل شده است. پیترا به دلیل داشتن تجربه در زمینه شیمی و داروسازی توانسته است یک داروی جدید برای درمان بیماری پسر جنیفر تهیه کند؛ اما برای تولید این دارو به موادی نیاز دارد که فقط در دسترس سازمان‌ های خلافکار هستند.

به همین دلیل پیترا تصمیم می ‌گیرد با جینیفر همکاری کند و از طریق کار های تمیز کردن خانه های افراد ثروتمند به مواد لازم برسد. با گذشت زمان، این همکاری مخفیانه بین پیترا و جینیفر پیچیده می‌ شود و داستان های عجیبی شکل می گیرد. The Cleaning Lady داستانی پر از راز و رمز است که با غافل گیری ‌ها و پیچیدگی ‌های زیاد تا انتها پیش می ‌رود.

 

سریال The Cleaning Lady

The Cleaning Lady توسط شبکه Fox Broadcasting Company در سال ۲۰۲۱ پخش شد. این مجموعه بر اساس فیلمی با همین نام از کشور آرژانتین ساخته شده و به صورت ۱۰ قسمتی پخش می شود. تهیه‌ کننده اصلی آن شارون بورک است که سابقه طولانی در این بخش دارد. همچنین نویسندگان اصلی این سریال شامل مورگان فریمن و محمد ریاضی هستند که هر کدام در این عرصه حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت. این مجموعه با بازی الودی یانگ در نقش پیترا و شیلیان مورفی در نقش جنیفر ساخته شده است. همچنین بازیگران دیگری همچون لوکاس نج، وینسنت پیازا، ادام راید، جوئی کولمن و لولا فروست در این مجموعه حضور دارند که حال و هوای متفاوتی به آن می بخشند.

The Cleaning Lady به صورت ۱۰ قسمتی تولید شده و هر قسمت آن حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طول دارد. زمان دقیق پخش این محصول بین ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱ تا ۹ دسامبر ۲۰۲۱ در شبکه Fox Broadcasting Company بوده است. فرایند کارگردانی هم توسط مایکل نادرمن پیش رفته که در گذشته در ساخت برنامه ‌هایی مانند Homeland و The Sinner نیز همکاری داشته است. با توجه به وجود عوامل حرفه ای در این مجموعه، می توان از آن به عنوان یک اثر عالی یاد کرد.

 

نقد سریال The Cleaning Lady

تاکنون The Cleaning Lady جایزه ‌ای را به دست نیاورده، اما با توجه به فصل اول آن که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، می‌ تواند در آینده برای جوایزی مانند امی و گلدن گلوب نامزد شود. در سایت IMDb، این سریال با ۶.۷ از ۱۰ امتیاز بر اساس رأی ۱۸۲ نفر رتبه ‌بندی شده است. همچنین در سایتRotten Tomatoes، این مجموعه با ۴۳٪ رضایت مخاطبین و بر اساس رأی ۱۵ نفر رتبه‌ بندی شده است. به دلیل کم بودن تعداد نظر دهنده ها در سایت ‌های مذکور، امتیاز و رتبه بندی این نمایش تلویزیونی قابلیت تغییر دارد. با این حال، نکات منفی و مثبت این مجموعه از نگاه تیز منتقدان پنهان نمانده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.