دانلود سریال
The Gilded Age عصر طلایی

2015 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 36848
10
/
8
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Gilded Age با زیرنویس فارسی بدون سانسور به صورت کامل (عصر طلایی)
دانلود سریال The Gilded Age با زیرنویس فارسی بدون سانسور به صورت کامل (عصر طلایی)

خلاصه سریال The Gilded Age 2023

زن جوانی که وارد صحنه اجتماعی سفت و سخت شهر نیویورک در سال 1882 می شود، به درگیری های روزانه پیرامون خانواده پولی جدید راسل و خانواده قدیمی ون راین-بروک، که همسایه های خیابان 61 نزدیک خیابان پنجم در سمت بالا شرقی منهتن هستند، کشیده می شود. این سریال همچنین درگیری‌هایی را نشان می دهد که طبقات متوسط ​​رو به بالا و بالا، طبقه بالای سیاه پوست و کارگران خانگی که به تمام نیازهایشان توجه می کنند...

 

عوامل ساخت سریال The Gilded Age 2023

سریال عصر طلایی یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و تاریخی محصول کشور آمریکا است که توسط جولیان فلووز برای HBO ساخته و نوشته شده است که در ایالات متحده در دوران عنوان، سال های رونق دهه 1880 در شهر نیویورک اتفاق می افتد. در ابتدا در سال 2018 برای NBC اعلام شد، بعداً در می 2019 اعلام شد که این نمایش به HBO منتقل شد. این سریال در 24 ژانویه 2022 برای اولین بار پخش شد. در فوریه 2022، این سریال برای فصل دوم تمدید شد که اولین بار در 29 اکتبر 2023 پخش شد. این سریال عمدتاً نقدهای مثبتی دریافت کرده است، با تمجید های خاص برای لباس ها، بازیگران و بازی بازیگران اصلی کری کون، مورگان اسپکتور و کریستین بارانسکی. کری کون در نقش برتا راسل، مصمم است از پول و موقعیت خود برای ورود به جامعه مودبانه‌ای استفاده کند که در برابر تغییرات و تازه واردان در هر لحظه مقاومت می‌کند. مورگان اسپکتور در نقش جورج راسل، شوهر برتا و یک بارون دزد کلاسیک به نمایندگی از "پول جدید" لوئیزا جاکوبسون در نقش ماریان بروک، نجیب زاده جوان بی پولی که شرایط او را مجبور می کند با خاله های دور افتاده اش زندگی کند. دنی بنتون در نقش پگی اسکات، نویسنده جوان جاه طلب آفریقایی-آمریکایی که به عنوان منشی اگنس کار می کند. در سپتامبر 2012، روزنامه دیلی تلگراف گزارش داد که جولیان فلوز گفته است که در حال کار بر روی یک پیش درآمد از Downton Abbey است. در ابتدا به عنوان یک کتاب تصور شد، سپس برای دریافت توسط ITV برنامه ریزی شد. در آن زمان، Fellowes برنامه ریزی کرد که نمایش را بر روی عشق لرد گرانتهام و کورا و ازدواج نهایی به عنوان ارل و کنتس گرانتام متمرکز کند. تولید و نگارش فیلم The Gilded Age در ژانویه 2016 به روز شد. در پاسخ به این سوال که آیا او هنوز فیلمنامه را نوشته است یا خیر، Fellowes گفت: "نه من ننوشته ام، نه." من این کار را امسال انجام می‌دهم، قبل از اضافه کردن: «و سپس امیدوارم در پایان سال فیلمبرداری کنم»  تایید نهایی این سریال توسط NBC در ژانویه 2018 اعلام شد. NBC در ابتدا اعلام کرد که این سریال شامل ده قسمت می شود و در سال 2019 نمایش داده می شود. Fellowes درباره این نمایش اظهار داشت: نوشتن The Golded Age تحقق یک رویای شخصی است، من سال ها مجذوب این دوره از تاریخ آمریکا بودم و اکنون NBC به من این شانس را داده است که آن را به مخاطبان مدرن ارائه دهم.  من نمی توانم هیجان‌زده تر و هیجان زده تر باشم، حقیقت این است که آمریکا کشوری شگفت انگیز با تاریخی غنی و متنوع است، و هیچ چیز نمی تواند بیشتر از اینکه کسی باشم که آن تاریخ پرکشش را روی پرده نمایش می دهم، لذت بخش باشد.»

 

عملکرد سریال عصر طلایی 2023

سریال The Gilded Age در 24 ژانویه 2022 برای اولین بار پخش شد و شامل 9 قسمت است. در 14 فوریه 2022، HBO سریال را برای فصل دوم تمدید کرد. برای دانلود سریال The Gilded Age 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در استرالیا، Paramount+ سریال را به عنوان یک "Paramount+ Exclusive" خریداری کرد که اولین بار در 26 ژانویه 2022 پخش شد. فصل اول در 26 جولای 2022 بر روی DVD منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فصل اول این سریال بر اساس 76 بررسی، امتیاز تایید 79٪ را با میانگین نمره 6.8 از 10 دارد. دانلود سریال The Gilded Age 2023 به طرفداران ژانر درام تاریخی پیشنهاد میشه. انجمن انتقادی سایت چنین نوشتند: «جنبه های برند جولیان فلوز در طبقه بالا، طبقه پایین، یک انتقال بی وقفه فراآتلانتیکی را در عصر طلایی ایجاد می کند، با بازیگران برجسته که زحمات ثروتمندان را به ساعتی جذاب تبدیل می‌کند.» متاکریتیک به این سریال امتیاز 68 از 100 را بر اساس 38 بررسی داد، که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.