دانلود سریال
Chloe

831 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3835
10
/
6.6
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Chloe
دانلود سریال Chloe

خلاصه داستان سریال Chloe

داستان این مجموعه تلویزیونی حول محور زندگی زنی به تصویر کشیده شده که فردی با اعتماد به نفس بسیار پایین است و سعی دارد همیشه خود را با افراد دیگر که به ظاهر زندگی خوبی دارند، مقایسه کند. این زن در سریال Chloe با نام بکی شناخته می شود و به همراه مادرش زندگی خود را می گذراند. او دارای یک شغل موقت بوده و از همین راه است که خرج خود و مادرش را می دهد. بکی در این مجموعه تلویزیونی، اصلا از زندگی و شرایطی که دارد راضی نیست و همیشه سعی می کند مانند دیگر افراد رفتار کند. 

این زن که به نظر نمی رسد فردی چندان اجتماعی و با اعتماد به نفس باشد، باطن زندگی خود را با ظاهر زندگی افرادی که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند، قابل قیاس قرار می دهد. دلیل بخش عمده ای از عدم اعتماد به نفس بکی را می توان در همین قضیه جست و جو کرد. حالا با توجه به این شرایط، او در سریال Chloe تصمیم می گیرد تا در شبکه های اجتماعی ثبت نام کرده و زندگی خود را از این طریق بگذراند. در پی همین شرایط است که همه چیز برای او تغییر می کند و بکی متوجه بسیاری از تناقض ها می شود. 

 

سریال Chloe

این مجموعه تلویزیونی که ژانر های معمایی و هیجان انگیز را در خود جای داده، به کارگردانی افرادی با نام های آماندا بویل و آلیس سیبرایت ساخته شده است. البته می توان آن ها را به عنوان سازنده اصلی سریال هم شناخت. کلوئی، محصولی از کشور انگلستان بوده و به زبان انگلیسی تولید شده است. می توان از ارین دوهرتی، بیلی هاول، پیپا بانت وارنر، جک فارتینگ، الکساندر الیوت، برندون میشل هال، لیزا پالفری و پاپی گیلبرت به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در Chloe به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. 

داستان کلوئی را افرادی با نام های آلیس سیبرایت، پاپی کوگان و کایلی لیولین نوشته اند. این مجموعه تلویزیونی مهیج را می توان در دسته مینی سریال ها قرار داد؛ چرا که در یک فصل و 6 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. تمامی سکانس های این سریال در انگلستان ضبط و تصویربرداری شده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت های Chloe به عهده شبکه بی بی سی وان بود. اولین قسمت از کلوئی در تاریخ 6 فوریه سال 2022 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Chloe

سناریو داستان این مجموعه تلویزیونی رازآلود و درام آنقدر جذاب و حیرت آور است که بتواند بسیاری از افراد را به سمت خود جذب  کند. با توجه به همین قضیه است که بخش عمده ای از بینندگان، نظر مثبت خود را برای این سریال به اشتراک گذاشته اند. چنین نظراتی را می توان از امتیازی که سایت معتبر و جهانی IMDB برای Chloe در نظر گرفته، متوجه شد. کلوئی توانست امتیاز 6.4 که امتیاز مناسبی به نظر می رسد را بنابر رای و نظر بینندگان در این سایت، از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.