دانلود سریال
A Teacher

1056 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 14543
10
/
6.9
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال A Teacher
دانلود سریال A Teacher

خلاصه داستان سریال A Teacher

این مجموعه تلویزیونی که با نام یک معلم یا همان آموزگار شناخته می شود، داستان چالش های یک معلم را به تصویر می کشد. این چالش ها در سریال A Teacher، چندان زیاد نیستند؛ اما همین مقدار کم هم آنقدر پیچیده است که به سختی می توان آن ها را حل کرد و به نتیجه رساند. چالش اصلی که شخص اصلی داستان با آن مواجه شده، مربوط به رابطه خطرناک و سودجویانه یک معلم با دانش آموزش است. این فرد که در مدرسه ای در حومه شهر تگزاس حضور دارد، شاهد این رابطه غارتگرانه و مضر است و سعی دارد همه چیز را به خوبی بررسی کند. 

افرادی که در این رابطه دو طرفه ضرر آفرین هستند، با نام های کلیر ویلسن و اریک واکر شناخته می شوند. اریک واکر، دانش آموزی است که در همین مدرسه از شهر تگزاس تحصیل کرده و سعی می کند گلیم خود را از آن بیرون بکشد. نقش معلم اصلی در A Teacher آن است که رابطه میان اریک واکر و خودش را آنالیز کند. او پس از بررسی های اولیه متوجه عواقب خطرناک و پیچیدگی های این رابطه عاطفی و جنسی مضر می شود و حالا از این قسمت است که سریال رنگ و بویی جذاب به خود گرفته و بیننده را جذب خود می کند.

 

سریال A Teacher

نویسندگی و کارگردانی داستان این مجموعه تلویزیونی که در ژانر درام ساخته شده، به عهده فردی به نام هانا فیدل بود. در واقع، آموزگار به عنوان یک مینی سریال شناخته می شود که افرادی با نام های نیک رابینسون، کیت مارا، اشلی زوکرمن، شین هارپر، ماریل اسکات، کامیلا پرز و کیارا بریو در آن به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. A Teacher، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. از آنجایی که این سریال صحنه های مناسب افراد بزرگسال را به تصویر می کشد، جایز نیست اشخاص زیر 14 سال آن را تماشا کند. 

می توان از جیسون بیتمن، هانا فیدل و کیت مارا به عنوان برخی از تهیه کنندگان اجرایی آموزگار نام برد. با توجه به آنکه این مجموعه در یک فصل و 10 قسمت ساخته شده، می توان لقب مینی سریال را کاملا برازنده آن دانست. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 21 الی 29 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. شبکه های هولو و اف ایکس وظیفه پخش تمامی قسمت های A Teacher را به عهده داشتند. اولین قسمت از آن در تاریخ 10 نوامبر 2020 روی این شبکه ها قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال A Teacher

با توجه به آنکه مجموعه آموزگار توانسته در سایت IMDB امتیاز 7.3 را از آن خود کند، می توان آن را در دسته مینی سریال های موفق قرار داد. این امتیاز که از 10 نمره به آموزگار تعلق گرفته، بر اساس رای و نظر تمامی بینندگانی است که آن را از این سایت تماشا کرده اند. بخش عمده ای از این امتیاز نسبتا مناسب برای A Teacher را می توان مدیون داستان جالب و درام آن بود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.