دانلود سریال
Frikjent

1135 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4531
10
/
7.4
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Frikjent
دانلود سریال Frikjent

خلاصه داستان سریال Frikjent

داستان مجموعه Frikjent  درباره آکسل نیلسن است که ۲۰ سال پیش به دلیل کشتن دوست دختر ۱۸ ساله خود، یعنی کارین هانستین محاکمه شده است. او ابتدا محکوم به این جنایت بود؛ اما پس از این که دوست دوران کودکی‌ اش نسبت به بی گناهی او شهادت داد، از این قتل تبرئه شد. البته او به دلیل شهرت به قتل مجبور شد از شهر زادگاه خود در نروژ ناپدید شود و به یکی از کشور های آسیایی برود. او پس از فراز و نشیب‌ های بسیار در کنار همسر و پسرش به کار تجارت پرداخته و در کوالالامپور زندگی می کند؛ اما پس از گذشت مدتی پدر کارین از او درخواست سرمایه گذاری در شهر زادگاهش می کند و در آن جا دشمنی های قدیمی پدر و مادر کارین با آکسل شروع می‌ شود و پلیس دوباره به بررسی ماجرا قتل این دختر می پردازد.

در ادامهFrikjent و بررسی های جدید پلیس، راز های جدیدی در مورد شب قتل و وجود یک فرد سوم مشخص می شود. در فصل دوم این سریال هانستین به اتهام قتل کارین دوباره محاکمه می ‌شود؛ اما در بحبوحه این ماجرا، دختر دیگری نیز می میرد و تحقیقات بر روی خانواده نیلسن ادامه پیدا می کند و به همین دلیل نیز برادر آکسل، یعنی اریک نیز بازداشت می ‌شود. در ادامه داستان آکسل باید برادرش را نیز از این اتهام نجات دهد و به طور کلی خانواده خود را تبرئه کند تا این داستان برای همیشه تمام شود و بی گناهی اش از مرگ این دختر مشخص شود.


سریال Frikjent

ژانر نمایش تلویزیونی Frikjent در دسته فیلم های درام جنایی و دلهره آور قرار دارد. کشور مبدا سازنده این مجموعه نروژ بوده و زبان اصلی آن نیز نروژی است. این مجموعه در 2 فصل و ۱۸ قسمت ساخته شده و زمان پخش هر قسمت آن حدود ۴۵ دقیقه است. نسخه اصلی Frikjent از 2 مارس ۲۰۱۵ از شبکه دوم نروژ روی آنتن رفت. از بازیگران اصلی این مجموعه می ‌توان به نیکولای کلیو بروخ، لنا اندره، اینگار هلگه گیمه، آن ماریت یاکوبسن، توبیاس سانتلمن، الین تان، هنریک رافائلسن، آلن دوریت پترسن و سوزان بودچر اشاره کرد که نمایش فوق العاده ای در جریان این نمایش داشته اند. هر 2 فصل این مجموعه در مورد یک اتفاق مشخص و داستان مشترک است و پیوستگی مطلوبی دارد که در حین تماشا بیننده را سردرگم نمی کند.


نقد سریال Frikjent

این مجموعه تلویزیونی به دلیل ویژگی های مطلوب مثل بازی جذاب هنرمندان و فیلم نامه مهیج مورد توجه منتقدان و مخاطبان بسیاری قرار گرفته و به عنوان یک داستان معمایی بسیار ایده آل برآورد شده است. همچنین در زمان پخش توانسته در انواع جشنواره های بین المللی برای دریافت جوایز مختلف نامزد شود. مخاطبانی که به سریال های جنایی و درام علاقه مند هستند، نسبت به Frikjent رضایت کافی داشته اند. ۸۷ درصد مخاطبانی که این نمایش تلویزیونی را مشاهده کرده اند، آن را در زمره مجموعه های مورد پسند خود قرار داده ‌اند. دریافت امتیاز ۷.۴ از ۱۰ در سایت Imbd و طبق نظر مخاطبان، نشان دهنده عملکرد مطلوب و چشمگیر آن است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.