دانلود سریال
The Leftovers باقی مانده ها

1783 تعداد بازدید
User 4
10
/
9
AnimeList Rating
User 110682
10
/
8.3
IMDB Rating
28
/
28
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Leftovers (باقی مانده ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Leftovers (باقی مانده ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال The Leftovers

داستان این مجموعه درباره اتفاقات پس از یک رخداد رستاخیز مانند است که گویی مسیح برای انتقال افراد خوب به بهشت بازگشته است؛ داستان این نمایش تلویزیونی درباره افرادی است که در زمین مانده و به بهشت نرفته اند.The Leftovers یا بازماندگان درباره یک حادثه فراطبیعی است که در آن ۲ درصد از جمعیت مردم به صورت ناگهانی ناپدید می شوند و فضای خالی آن ها باقی می ماند. البته کسی از دلیل ناپدید شدن این جمعیت از مردم دنیا آگاه نیست و پس از 3 سال مردم شهر میپل تاون نیویورک به دنبال این مسئله هستند که این افراد به کجا رفته اند و چرا بی هیچ علتی غیب شده اند؟ آیا این افراد می ‌توانند علت نبود عزیزان خود را بیایند؟

داستان نمایش تلویزیونی The Leftovers بسیار رمز آلود است و ما شاهد داستان های گوناگونی هستیم. شخصیتی به نام کوین بعد از خشم و وحشتی که ناشی از ناپدید شدن ناگهانی افراد ایجاد شده، به دنبال ایجاد نظم در شهر و خانواده خود است. متیو دچار بحران روحی روانی نداشتن ایمان شده و نورا به دنبال پنهان کردن اتفاقات شوم زندگی خود تحت تأثیر این مسئله است تا بتواند به زندگی خود ادامه دهد. خرده روایت های گوناگونی در فصل های مختلف این سریال وجود دارد که هر کدام باعث ایجاد بخش های هیجان انگیز دراین مجموعه تلویزیونی می‌ شود و به همین دلیل، محبوبیت زیادی در میان مخاطبان دارد‌. مخاطب با قرار دادن خود به جای هر یک از شخصیت های حاضر در فیلم، می تواند با دشواری های این قضیه ارتباط بگیرد و آن را به صورت ملموس تری درک کند‌. 


سریال باقی مانده ها

The Leftovers از محبوب ترین مجموعه های تلویزیونی است که توانسته به مسائل فراطبیعی بپردازد و آن را با ویژگی هایی خیالی بسنجد. بازیگران توانمند و ماهری مثل جاستین ثرو، ایمی برنمن، کریستوفر اکلستون، لیو تایلر، کریس زیلکا، مارگارت کوالی، کری کون، رجینا کینگ و اسکات گلن در این مجموعه تلویزیونی جذاب به ایفای نقش پرداخته‌ اند. این سریال در ژانر درام، معمایی و واقع گرایی ساخته شده و تهیه کنندگی آن بر عهده دیمون لیندلوف و تام پروتا است. ایالات متحده آمریکا ساخت The Leftovers را بر عهده داشته و زبان اصلی آن انگلیسی است. این نمایش تلویزیونی در 3 فصل و ۲۸ قسمت ساخته شده که مدت پخش هر قسمت بین ۵۱ تا ۷۲ دقیقه متغیر است. کمپانی تولید کننده این سریال وارنر برادرز تلویژن بوده و برای اولین بار از ۲۹ ژوئن ۲۰۱۴ تا ۴ ژوئن ۲۰۱۷ توسط شبکه اچ بی او پخش شده است.


نقد سریال The Leftovers

نمایش تلویزیونی بازماندگان مورد استقبال ویژه منتقدان قرار گرفت و توانست در متاکریتیک در زمره سریال های مورد پسند کاربران قرار بگیرد. منتقدان نسبت به لحن سرد و حزن انگیز این مجموعه نظر منفی داشتند؛ اما در پایان عملکرد کلی مجموعه مطلوب بود. بازی بسیار هنرمندانه بازیگران و فیلمنامه درام و تفکر برانگیز The Leftovers توانسته نقاط ضعف آن را برطرف کند. امتیاز این داستان هیجان انگیز در سایت Imbd حدود ۸.۲ از ۱۰ بوده که نشان دهنده رضایت مخاطبان آن است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.