دانلود سریال
Inventing Anna

946 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 75225
10
/
6.8
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Inventing Anna
دانلود سریال Inventing Anna

خلاصه داستان سریال Inventing Anna

داستان Inventing Anna در مورد یک روزنامه نگار است که پرونده آنا دلوی به عنوان مبارز افسانه ای مشهور در اینستاگرام و دومین شخصیت نیمه واقعی سریال یعنی جسیکا پرسلر را بررسی می کند. جسیکا پرسلر در این سریال با عنوان ویویان کنت شناخته می شود که در میان نمایش دلایل مختلفی برای این نوع شخصیت پردازی کاراکتر جسیکا و تغییر نام او بیان شده است. جسیکا و ویویان تفاوت ها و اشتراکات گوناگونی دارند که مهم ترین آن ها خجالت حرفه ‌ای به عنوان یک خبرنگار است. در حالت کلی این سریال یک داستان واقعی دارد و برگرفته از شخصیت های واقعی است. آنا دلوی یک کلاهبردار بسیار حرفه ای و کار بلد است که توانسته یک موسسه نیویورکی را طوری فریب دهد که آن ها او را به عنوان یک اروپایی ثروتمند می شناختند. البته این فقط بخش کوچکی از فعالیت های کلاهبرداری او است؛ چرا که او از طریق روش های مختلف و به واسطه شهرت مجازی شرورت های بسیاری را رقم زده است.

در واقع، آنا در ارتباط با افراد گوناگون در کشورهای مختلف، خود را طوری معرفی می‌ کند که انگار وارث یک ثروت بزرگ بوده و در پی سرمایه گذاری های عظیم از طریق این ثروت است. آنا اهل روسیه است؛ اما قبل از رفتن به نیویورک، به آلمان، لندن و پاریس سفر می کند. این شیاد روسی خود را به عنوان یک آلمانی معرفی می ‌کند تا از بانک ها و موسسات مالی و هتل های مختلف کشور های گوناگون کلاهبرداری کند و در نهایت به دلیل بدهی بالا دستگیر شد و برای زمان طولانی حبش شد. داستانInventing Anna در مورد پرونده قضایی او ساخته شده و توانسته مورد توجه مخاطبان بسیار زیادی قرار بگیرد.


سریال Inventing Anna

این مجموعه تلویزیونی پر تب و تاب درباره یک زن ضد قهرمان شخصیت محور است که ژانر درام و خانوادگی دارد. کشور سازنده این نمایش آمریکا و زبان اصلی آن انگلیسی است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. کارگردانی این مجموعه تلویزیونی توسط David Frankel و تهیه کنندگی آن توسط شاندا رایمز انجام شده است. از بازیگران اصلی Inventing Anna می ‌توان به آنا کلامسکی، جولیا گارنر، آرین موید، کیتی لوز، الکسیس فلوید، آندرس هولم، جف پری، تری کینی و لاورن کاکس اشاره کرد. این سریال در یک فصل ساخته شده و ۹ قسمت دارد که زمان پخش هر قسمت میان ۵۹ تا ۸۲ دقیقه متغیر است. کمپانی تولید کننده این مجموعه Shondaland  و شبکه اصلی منتشر کننده آن نتفلیکس است.


نقد سریال  Inventing Anna

این نمایش تلویزیونی توانسته به دلیل داشتن فیلمنامه واقعی و جذاب، انتقادات مثبتی از مخاطبان و منتقدان دریافت کند. ‏البته بسیاری از منتقدان به دنبال بررسی این مسئله هستند که چه قسمت هایی از  Inventing Anna  واقعی بوده و چه بخش هایی توسط ذهن سازندگان به آن اضافه شده است. در حالت کلی مخاطبان توجه مثبتی به بازی هنرمندان و تولید این نمایش نشان داده ‌اند و در حوزه کارگردانی و تهیه کنندگی نیز امتیازات مثبتی برای این مجموعه در نظر گرفته اند. رضایت بالا مخاطبان سریال نشان دهنده ویژگی های مطلوب عملکرد این مجموعه تلویزیونی است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.