دانلود سریال
The Afterparty بعد از مهمانی

1981 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 20869
10
/
7.3
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Afterparty (بعد از مهمانی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Afterparty (بعد از مهمانی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال The Afterparty

سریال The Afterparty در منطقه شرقی خلیج ساخته شده که یک جشن پایان دوران دبیرستان در آن برپا است. در این منطقه و در هنگام برگزاری جشن، جسد یک فرد برجسته از دنیای موسیقی و ستاره ۲ فیلم بسیار بزرگ پیدا می شود و کارگاه دانر به دنبال پیگیری پرونده آن است. در پی بررسی این پرونده مشخص می شود یک مثلث عشقی میان شخصیت ها وجود دارد که یک ضلع آن مربوط به خاویر یا همان جسد پیدا شده در محل جشن است. البته روابط متعدد دیگری نیز میان افراد حاضر در جشن و خاویر وجود داشته است. برخی از افرادی که در این جشن هستند، نسبت به مردن خاویر واکنش های خاصی نشان می دهند که برای دانر بسیار شک بر انگیز است.

در The Afterparty یک ماجرا قتل وجود دارد که هر کس بر اساس نظر خود یک داستان مجزا برای آن ارائه می کند. چلسی، برت، والت، زوئی، کالپ، مگی، آنیک و... از شخصیت های این نمایش تلویزیونی هستند که در جریان این قتل مورد بازجویی قرار می گیرند. هر کدام از این شخصیت ها به نحوی با خاویر در ارتباط بوده اند و دیدگاه شخصیتی متفاوتی نسبت به اتفاقات شب مهمانی دارند که در داستان سریال به طور مفصل به هر کدام از این دیدگاه ها پرداخته می شود تا داستان مردن خاویر به صورت دقیق مشخص شود. رسیدن به نتیجه این پرونده دشواری های خاصی دارد و زمان زیادی می ‌خواهد. به همین دلیل دانر با بررسی دقیق شرایط و صحبت های هر یک از افراد به دنبال یافتن قاتل اصلی است.


سریال The Afterparty

این سریال در دسته نمایش ‌های معمایی، کمدی و قتل قرار دارد. کارگردانی The Afterparty توسط کریستوفر میلر انجام شده و نوشتن فیلمنامه این نمایش تلویزیونی را نیز خود او انجام داده است. تهیه کنندگان این مجموعه افرادی مثل مایکل سدار، بریجر وینگر و اوبری لی هستند. از بازیگران اصلی این انیمیشن سریالی می ‌توان به افرادی مثل تیفانی هادیش، سام ریچاردسون، زوئه چائو، ایلانا گلیزر، دیو فرانکو، جیمی دمتریو و بن شواتزر اشاره کرد. ساخت این انیمیشن توسط کشور ایالات متحده آمریکا انجام شده و زبان اصلی آن انگلیسی است. The Afterparty در یک فصل ساخته شده و 8 قسمت دارد که زمان پخش هر قسمت بین ۳۱ تا ۴۸ دقیقه متغیر است‌. شرکت های تولید کننده این مجموعه تلویزیونی لرد میلر، پیکچرز، TriStar و استودیو سونی هستند. همچنین نسخه اصلی این نمایش در ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ توسط شبکهApple Tv روی آنتن رفت.


نقد سریال بعد از مهمانی

داستان نمایش تلویزیونی The Afterparty توانسته مورد نقد مثبت مخاطبان و منتقدان قرار بگیرد و در جوایز تلویزیونی انجمن منتقدان هالیوود ۲۰۲۲ نامزدی دریافت بهترین سریال استریم، بهترین مجموعه کمدی، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین کارگردانی و بهترین نویسندگی را از آن خود کند. منتقدان بیشترین میزان امتیاز مثبت را نسبت به این سریال ارائه کرده‌ اند و به همین دلیل، امتیازThe Afterparty در سایتImbd به ۷.۶ از ۱۰ رسیده که در نوع خود بسیار مطلوب است. این مجموعه رضایت ۸۹ درصدی بینندگان را نیز به خود اختصاص داده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.