دانلود سریال
The Chelsea Detective

1016 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
7.5
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Chelsea Detective
دانلود سریال The Chelsea Detective

خلاصه داستان سریال The Chelsea Detective

داستان این مجموعه تلویزیونی که با نام کارآگاه چلسی شناخته می شود، حول محور اتفاقاتی است که در یکی از مناطق چلسی اتفاق می افتد. بسیاری از این اتفاقات در The Chelsea Detective، به قتل و جنایات مربوط می شوند. وقتی صحبت از قتل و جنایت به میان می آید، مشخص می شود که آن منطقه چندان امن نیست و افرادی که در آنجا زندگی می کنند، از امنیت پایینی برخوردارند. وقتی چنین مسئله ای پیش می آید و نمی توان به هیچ شکلی آن را کنترل کرد، فردی باید باشد که جلوی وخامت اوضاع را بگیرد و ساکنان آن منطقه را از این هرج و مرج نجات دهد.

فردی که به این منطقه از شهر چلسی آمده و قصد دارد از میزان آشفتگی ها بکاهد، کارآگاهی است که در حرفه خود بسیار توانا است. همه چیز در این شهر بسیار جذاب و شگفت انگیز به نظر می رسد و نمی توان از روی ظاهر فریبنده و زیبای آن حدس زد که درون این منطقه از چلسی چه اتفاقات وحشتناکی در حال رخ دادن است. این کارآگاه کار بلد در سریال The Chelsea Detective آمده تا از زیر و بم شهر خبردار شده و ماجرا های مربوط به پرونده های قتل در این منطقه را حل کند تا تمامی ساکنین به زندگی عادی خود برگردند. 

 

سریال The Chelsea Detective

اگر طرفدار سریال هایی هستید که می توان از دل آن معما ها و صحنه های جنایی بسیاری را بیرون کشید، بهتر است از کارآگاه چلسی غافل نشده و آن را از دست ندهید. این مجموعه تلویزیونی در کنار ژانر های معمایی، رازآلود و جنایی، صحنه های هیجان انگیز بسیاری را هم در خود جای داده است. این سبک ها در کنار هم قرار گرفته اند تا مکمل یکدیگر بوده و جذابیت کار را بالا ببرند. The Chelsea Detective محصولی مشترک از کشور های آمریکا و انگلستان بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

می توان از داوود قدمی، سوفی استون، لوسی فلپس، آیلا بهیمانی، آدریان اسکابرو، سونیتا هنری، آناماریا مارینکا و پیتر بنکول به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این سریال جنایی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. کارآگاه چلسی مجموعه تلویزیونی است که به دست پیتر فینچام ساخته شده است. این فرد به عنوان نویسنده فیلمنامه این مجموعه هم شناخته می شود. The Chelsea Detective در 4 فصل تولید شده است که وظیفه پخش تمامی قسمت های آن را شبکه بی بی سی انگلستان به عهده داشت. 

اولین قسمت از کارآگاه چلسی در تاریخ 7 فوریه سال 2022 روی شبکه بی بی سی قرار گرفته و منتشر شده است.

 

نقد سریال The Chelsea Detective

از آنجایی که این مجموعه تلویزیونی جنایی و معمایی در 2 کشور آمریکا و انگلستان پخش شده، تعداد بینندگانی که آن را تماشا کرده اند هم قطعا زیاد بوده است. با توجه به این مسئله و همچنین داستان جذاب و تصویرپردازی عالی The Chelsea Detective است که این مجموعه توانسته نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کند. بنا بر همین نظرات مثبت است که سایت IMDB امتیاز 7.2 را برازنده آن دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.