دانلود سریال
Bel-Air

1120 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12253
10
/
6.4
IMDB Rating
21
/
21
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Bel-Air
دانلود سریال Bel-Air

خلاصه داستان سریال Bel-Air

این مجموعه تلویزیونی که بل ایر نام دارد، داستان زندگی و چالش های یک نوجوان آمریکایی را به تصویر کشیده و نشان می دهد که همیشه هم تنها زندگی کردن آنقدر ها راحت و هیجان انگیز نیست. این فرضیه در سریال Bel-Air، در جایی تأیید می شود که این نوجوان آمریکایی قصد دارد به یکی از گران ترین شهر های کشور خود رفته و در آنجا زندگی اش را ادامه دهد. پسر نوجوانی که این مجموعه حول محور داستان زندگی او رقم می خورد، اهل غرب فیلادلفیا بوده و روزی از روز ها تصمیم می گیرد به یکی از گران ترین منطقه ها برود. 

از خیابان های غرب فیلادلفیا تا یکی از منطقه های لس آنجلس، زمین تا آسمان فرق است و این پسر نوجوان زمانی متوجه چنین موضوعی می شود که در دل داستان قرار می گیرد. البته Bel-Air، تنها چالش ها و پیچیدگی های زندگی او را نشان نداده و قطعا بسیاری از بخش های زندگی این پسر نوجوان صرف خوشگذرانی و تفریح هم می شود. در بین همین چالش ها و خوشگذرانی ها است که او متوجه می شود در زندگی اش دگرگونی بسیار بزرگی را تجربه کرده و سعی می کند همین شرایط را حفظ کرده و از آن لذت ببرد. 

 

سریال Bel-Air

پیش از هر چیزی باید بدانید این مجموعه تلویزیونی که در ژانر درام ساخته شده، نسخه بازسازی شده از سریالی با نام شاهزاده تازه وارد بل ایر است. بل ایر محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. تمامی سکانس های Bel-Air در ایالات متحده آمریکا ضبط و تصویربرداری شده اند. می توان از اندی باروتز، تی جی بریدی و سوزان بارویتز به عنوان برخی از افرادی نام برد که داستان اصلی این مجموعه درام را نوشتند. کارگردانی بل ایر به عهده افرادی با نام های سوزان بارویتز و اندی بارویتز بود. 

می توان از کاساندرا فریمن، جیمی اکینگبولا، آکیرا اکبر، سیمون جوی جونز، جاباری بنکس، آدریان هولمز، جردن ال جونز و اولی شولوتون به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی درام به ایفای نقش پرداخته اند. کمپانی های یونیورسال تلویژن و وستبروک استودیوز، به عنوان تولیدکنندگان Bel-Air شناخته می شوند. این مجموعه که در واقع یک مینی سریال است، در یک فصل و 10 قسمت تولید و منتشر شده است. هر کدام از این 10 قسمت، زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

وظیفه پخش تمامی قسمت ها به عهده شبکه های دیزنی پلاس و پیکوک آمریکا بود. اولین قسمت از بل ایر در تاریخ 13 فوریه 2022 روی این شبکه ها قرار گرفته و منتشر شده است.

 

نقد سریال Bel-Air

برای اینکه یک مجموعه تلویزیونی را مورد نقد قرار داد، نمی توان تنها به امتیازی که از سایت IMDB دریافت کرده بسنده کرد. با آنکه این مجموعه درام در این سایت به امتیاز 6 دست یافته، اما بسیاری از بینندگان آن را تحسین کرده اند. این تحسین بیشتر به علت بازی عالی بازیگران و همچنین کار درست کارگردانان بوده است. در همین شرایط بود که Bel-Air توانست به جوایز متعددی دست یابد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-01-14 07:37:34
    به نظر من سریال پیشینش بهتره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.