دانلود سریال
The Porter پورتر

876 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 524
10
/
5.3
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Porter (پورتر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Porter (پورتر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال The Porter

داستان این سریال درباره کارگران راه آهنی است که در کشور های ایالات متحده و کانادا برای ایجاد یک اتحادیه مخصوص سیاه پوستان با یکدیگر پیمان یاری می بندند. این کارگران به دلیل دشواری هایی که ناشی از زورگویی سفید پوستان آمریکایی و کشور های دیگر بر آن ها اجبار شده، به ستوه آمده‌ اند و به دنبال حقوق واقعی خود به عنوان یک انسان هستند. شما در مجموعه تلویزیونی The Porter تاریخچه زندگی مردان سیاه پوست کانادایی و آفریقایی و آمریکایی را می ‌بینید که در دوران بعد از جنگ جهانی اول با نام باربر پولمن مشغول به کار می ‌شوند. تجمع این افراد باعث می شود انجمن برادری باربر های ماشین خواب شکل بگیرد و در سال ۱۹۲۵ این انجمن به عنوان اولین اتحادیه کارگری شناخته می‌ شود که تحت رهبری این سیاه پوست ها قرار دارد. 

با تماشای این مجموعه جذاب و تامل بر انگیز می توانید دشواری ها و واقعیت های زندگی سیاه پوست ها را به وضوح ببینید و با برخی از فرهنگ های زندگی آن ها آشنا شوید. این کارگران سختی های بسیار زیادی در زندگی خود دارند و به دنبال تلاش برای تغییر وضعیت خود و خانواده شان هستند. از مهم ترین شخصیت های مجموعه The Porter می ‌توان به افرادی مثل جونیور ماسی باربر راه آهن بین قاره ای، زیک گریت دوست جنگی جونیور و باربر راه آهن، مارلین ماسی به عنوان کارگر پرستاران صلیب سیاه، فی صاحب کسب و کار مونترال، لوسی مجری و کوئینی به عنوان رئیس جنایی بسیار ماهر شیکاگو اشاره کرد. این افراد با همکاری یکدیگر داستان کلی سریال پورتر را شکل می‌ دهند.

 

سریال خارجی پورتر

این مجموعه تلویزیونی توسط آرنولد پینوک و بروس رمزی ساخته شده که در زمره سریال‌ های بسیار خاص و الهام گرفته از داستان های واقعی قرار دارد. کشور سازنده مجموعه تلوزیونی The Porter کانادا و زبان اصلی آن انگلیسی است. این مجموعه در یک فصل و 8 قسمت ساخته شده که زمان پخش هر قسمت از آن مابین ۴۶ تا ۵۴ دقیقه متغیر است. از بازیگران اصلی این نمایش تلویزیونی می توان به هنرمندانی مثل امل امین، رونی رو جونیور، مونا ترائوره، آلفرد وودارد، لورن لات، جولیت آمارا، آرنولد پینوک، بروس رمزی و لوک بیلیک اشاره کرد. کمپانی حامی ساخت این مجموعه تلویزیونی inferno pictures Inc و sienna Films است. “پورتر” برای اولین بار در ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ از شبکه CBC TV و BET پخش شد و مورد توجه ویژه تماشاگران و به ویژه سیاه پوستان قرار گرفت.

 

نقد سریال The Porter

با توجه به ویژگی های مختلف موجود در این نمایش تلویزیونی The Porter توانسته مورد پسند منتقدان عرصه فیلم و سریال قرار بگیرد و بیشترین نقد های مثبت در حوزه کارگردانی فوق العاده، نویسندگی و داستان موثر و فیلم برداری بسیار حرفه ای را از آن ها دریافت کند. این نمایش تلویزیونی تاکنون توانسته ۱۹ نامزدی جوایز مختلف بین المللی را دریافت کند و در جوایز اسکرین کانادا با 12 برد رکورد بزند. دریافت امتیاز ۸.۳ از ۱۰ در سایت Imbd نشان دهنده رضایت مطلوب بینندگان از این مجموعه تلویزیونی است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.