دانلود سریال
The Dropout

1235 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 34315
10
/
7.5
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Dropout
دانلود سریال The Dropout

خلاصه داستان سریال The Dropout

این مجموعه تلویزیونی که با نام دراپ اوت شناخته می شود، داستانی خطی از نوجوانی تا بزرگسالی زنی را نشان می دهد که مؤسس و مدیر شرکتی بزرگ است. این زن در سریال The Dropout، الیزابت هولمز نام دارد. به نظر می رسد الیزابت فردی بسیار سخت کوش و پر تلاش است تا بتواند شرکت خود را به درجات بالایی برساند، اما فریب ها و دروغ هایی که می گوید، همه چیز را خراب کرده و باعث افول او و همچنین شرکت بزرگش می شود. او به عنوان یک فرد نسبتا تحصیل کرده شناخته می شود؛ چرا که دانشگاهش را از نیمه راه ترک کرد. 

الیزابت پس از ترک دانشگاه خود، شرکتی به نام ترانوس را تأسیس کرد. شرکت ترانوس، کمپانی است که در حوزه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی فعالیت می کند. این فعالیت شرکت ترانوس در جهت تحویل چنین صنعتی بوده و الیزابت قصد دارد صنعت مراقبت های بهداشتی را زیر و رو کند. شرکتی که الیزابت هولمز در سریال The Dropout آن را راه اندازی کرده، کمپانی فناوری بوده و همه چیز در ظاهر خوب به نظر می رسد. اما اگر کمی عمیق تر به موضوع نگاه کنید، متوجه کلاهبرداری های او در همین راستا خواهید شد! 

 

سریال The Dropout

این مینی سریال که داپ اوت نام دارد، در ژانر های بیوگرافی و درام ساخته شده است. کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را فردی به نام الیزابت مریوتر به عهده داشت. او توانست بسیاری از کار های خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و دراپ اوت را به سطح بالایی برساند. ربکا جارویس و ویکتوریا تامپسون، از افرادی هستند که وظیفه نویسندگی فیلمنامه The Dropout را به عهده داشتند. این مجموعه تلویزیونی درام، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. تمامی سکانس های آن در ایالات متحده آمریکا ضبط و تصویربرداری شده اند.

می توان از ناوین اندروز، آماندا سایفرد، الیزابت مارول، دایلان مینت، استپن فرای، ویلیام اچ مکی، نیکی اندرس و ابون موس باکراچ به عنوان بازیگرانی نام برد که در دراپ اوت نقش آفرینی کرده اند. این مینی سریال در یک فصل و 8 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 50 الی 55 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت های The Dropout به عهده شبکه هولو آمریکا بود. اولین قسمت از دراپ اوت در این شبکه، در تاریخ 3 مارس سال 2022 پخش شد. 

تاریخ 7 آوریل سال 2022 زمانی بود که این مجموعه تلویزیونی درام به صورت جهانی مورد انتشار قرار گرفت. 

 

نقد سریال The Dropout

توصیه می شود افراد زیر 17 سال این مجموعه تلویزیونی را تماشا نکنند؛ چرا که برای این سنین مناسب نیست. از آنجایی که شخصیت اصلی داستان چالش های بسیاری را از سر می گذراند و به موفقیت های بسیاری دست می یابد، داستان جذابی را تولید و بینندگان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. چنین مسئله ای را می توان از امتیازی که سایت IMDB بنا بر رای بینندگان برای The Dropout در نظر گرفته متوجه شد. این سایت به سریال دراپ اوت امتیاز 7.4 را داد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.