دانلود سریال
Mood

1091 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 691
10
/
6.2
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Mood
دانلود سریال Mood

خلاصه داستان سریال Mood

این مجموعه تلویزیونی که با نام مود یا حس و حال شناخته می شود، داستان فردی را به تصویر می کشد که در دنیای خوانندگی به صورت حرفه ای کار می کند. این خواننده در سریال Mood، در واقع یک رپر است که برای خود دنیای بسیار جذاب و شیکی را ساخته و آن را به دیگران نشان می دهد. چیزی که این رپر جوان از خود به نمایش می گذارد، در فضای مجازی بوده و تنها ظاهر زندگی او را شامل می شود. همه چیز در وهله اول بسیار فریبنده و جالب به نظر می رسد؛ اما اگر کمی به عمق ماجرا هم نگاه کنید، متوجه مسائل دیگری خواهید شد. 

این رپر جوان تنها 25 سال دارد و گویا تازه اول راه است تا به درجات بالایی از خوانندگی برسد. او سعی می کند حرکت خود را ادامه دهد و به سمت جلو قدم بردارد. به هر حال، او در سریال Mood امکان دارد از استمرار خود در این مسیر بکاهد و بخواهد همه چیز را رها کند تا بیش از این درگیر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نباشد. به نظر می رسد این رپر جوان، فردی سرکوب ناپذیر است و چیزی نمی تواند او را از پای در آورد؛ اما همه چیز در این موضوع خلاصه نشده و زندگی او جنبه های دیگری هم دارد. 

 

سریال Mood

این مجموعه تلویزیونی در ژانر ها و سبک های درام و موزیکال ساخته شده است. داون شات فورد و استروم کایرنز افرادی هستند که وظیفه کارگردانی Mood را به عهده داشتند. آن ها توانستند وظایف خود را به خوبی انجام داده و این سریال را به جایگاه بالایی سوق دهند. سازنده اصلی این مینی سریال فردی به نام نیکول لکی است که وظایف تهیه کنندگی اجرایی و نویسندگی فیلمنامه را هم به عهده داشت. مود محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. تمامی قسمت های آن در ایالات متحده آمریکا ضبط و تصویر برداری شده اند. 

می توان از نیکول لکی، لارا پیک، جوردن دوویگنیو، میا جنکینز، چانتل آل، جیسون یورک و جوردن مایری به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی درام به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. Mood در یک فصل و 6 قسمت ساخته شده است؛ به همین دلیل به آن مینی سریال گفته می شود. لیزا والترز به عنوان تهیه کننده اصلی مود شناخته می شود. وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه تلویزیونی موزیکال به عهده شبکه بی بی سی تری بود. 

مود برای اولین بار در تاریخ 1 مارس سال 2022 روی شبکه بی بی سی تری قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Mood

از آنجایی که این مجموعه تلویزیونی توانسته نظر مثبت بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و امتیاز مناسبی را از آن خود کند، می توان آن را در دسته مینی سریال های موفق قرار داد. یکی از معتبر ترین و بهترین سایت های جهانی که کار رتبه بندی به مجموعه های تلویزیونی را انجام می دهد، امتیاز 6.5 را برای Mood در نظر گرفت. این سایت، سایت IMDB است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.