دانلود سریال
Pieces of Her

940 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 30371
10
/
6.3
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Pieces of Her
دانلود سریال Pieces of Her

خلاصه داستان سریال Pieces of Her

تکه هایی از او، نام مجموعه تلویزیونی است که داستان زندگی زنی 30 ساله را به تصویر می کشد. این زن در سریال Pieces of Her با نام اندی شناخته می شود. به نظر می رسد اندی با مادر خود رابطه خوبی دارد و این مادر و دختر کار های زیادی را با یکدیگر انجام می دهند. ماجرای این مجموعه تلویزیونی هم حول محور یکی از همین گردش ها و خرید هایی است که آن ها با هم سپری می کنند. اندی و مادرش در یکی از روز ها که هوا خوب به نظر می رسد، در زمان عصر به فرشگاهی رفته تا خرید های خود را انجام دهند. 

اتفاق اصلی که به این سریال شکل داده و آن را تعریف می کند، از همین فروشگاه شروع می شود. وقتی این مادر و دختر به مرکز خرید می روند، اتفاقاتی در آنجا می افتد که دید اندی را نسبت به مادرش تغییر می دهد. این اتفاق در سریال Pieces of Her در مرکز خرید، مربوط به درگیری و حادثه ای مسلحانه می شود که خشونت و خشم از آن سرازیر است. طی بروز همین درگیری مسلحانه بود که نظر اندی نسبت به مادرش برای همیشه تغییر می کند. چنین اتفاقی برای اندی آنقدر سنگین است که نمی تواند دیدگاه خود را نسبت به زنی که مادرش است تغییر دهد. 

 

سریال Pieces of Her

این سریال که تکه هایی از او نام دارد، در ژانر های رازآلود، درام، هیجان انگیز و جنایی ساخته شده است. مینکی اسپیرو به عنوان کارگردان و سازنده اصلی این مجموعه تلویزیونی شناخته می شود. نوشتن فیلمنامه یک مجموعه رازآلود و در عین حال درام، کار چندان راحتی نیست که این وظیفه را شارلوت استودت برای Pieces of Her به عهده داشت. تکه هایی از او، محصول کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. تمامی صحنه های این مجموعه تلویزیونی جنایی در ایالات متحده آمریکا ضبط و تصویربرداری شده است.

 جو دمپسی، اوماری هاردویک، جسیکا باردن، بلا هیتکوت، تونی کولت، گیل بیرمنگان، دیوید ونهام و تری اوکوئین، برخی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی رازآلود به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. این سریال بر اساس رمانی با همین که اثر شارلوت استودت است، ساخته شد. این مینی سریال در یک فصل و 8 قسمت ساخته شده است که هر قسمت، زمانی حدود 50 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت های Pieces of Her به عهده شبکه نتفلیکس بود. 

اولین قسمت از تکه هایی از او در تاریخ 4 مارس سال 2022 روی شبکه نتفلیکس قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Pieces of Her

پس از تماشای چندین قسمت اولیه این مینی سریال متوجه کیفیت بالا در بسیاری از بخش های آن خواهید شد. با آنکه برخی از قسمت های آن در بازگشت به زمان قبل کمی گیج کننده به نظر می رسد، اما کافی است تا قطعات پازل را یک به یک کنار هم قرار دهید تا از داستان مجموعه تلویزیونی Pieces of Her لذت ببرید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.