دانلود سریال
The Last Days of Ptolemy Grey آخرین روز های پتالمی گری

942 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5786
10
/
7.8
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Last Days of Ptolemy Grey بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Last Days of Ptolemy Grey بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال The Last Days of Ptolemy Grey

داستان این مجموعه تلویزیونی که با نام آخرین روز های پتالمی گری شناخته می شود، حول محور زندگی فردی است که بسیار پیر بوده و سال های آخر عمر خود را می گذراند. این فرد در سریال The Last Days of Ptolemy Grey، پتالمی گری نام داشته و در 91 سالگی از عمر خود قرار دارد. این مرد سن بالا که آخرین روز های زندگی اش را سپری می کند، به بیماری آلزایمر مبتلا بوده و نمی تواند بسیاری از چیز ها را به یاد بیاورد. او که حالا بیماری اش شدت یافته و بازیابی اطلاعات گذشته برایش بسیار سخت بود، یکی از فرصت های زندگی اش را غنیمت می شمارد. 

پتالمی گری در یکی از روز ها اتفاقی را تجربه کرده و آن را همچون یک فرصت عالی تلقی می کند. او که حالا این زمان طلایی را به دست آورده، از آن استفاده می کند و بهترین بهره را می برد. این پیرمرد 91 ساله در سریال The Last Days of Ptolemy Grey در طی این شرایط، بسیاری از اطلاعاتی که مربوط به گذشته اش است را به یاد می آورد و تحولی عظیم را تجربه می کند. این تجربه جذاب که از تغییری بزرگ به وجود آمده، مسیر سفر او برای ادامه زندگی را تغییر می دهد. 

 

سریال The Last Days of Ptolemy Grey

سبکی که مجموعه تلویزیونی آخرین روز های پتالمی گری را تعریف کرده و آن را شکل می دهد، سبک درام است. می توان از گیرمو ناوارو، رامین بحرانی، هانل ام کالپپر و دبی آلن به عنوان افرادی نام برد که وظیفه کارگردانی این مینی سریال را به صورت مشترک به عهده داشتند. داستان The Last Days of Ptolemy Grey بر اساس کتابی با همین نام که اثری از والتر موزلی است نوشته شد. وظیفه نویسندگی فیلمنامه آن را جروم هیرستون به عهده داشت. این مجموعه درام محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

دومینیک فیشبک، سینتیا کی مک ویلیامز، مارشا استفنی بلیک، پرسی داگز چهارم، مارتین بتس برادفورد، والتون گاگینز، ساموئل ال جکسون، درون هورتون و دیمون گاپتون، برخی از بازیگرانی هستند که در آخرین روز های پتالمی گری به ایفای نقش پرداخته اند. این مینی سریال در یک فصل و 6 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت های The Last Days of Ptolemy Grey، زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت ها به عهده شبکه اپل تی وی پلاس بود. 

اولین قسمت از آخرین روز های پتالمی گری در تاریخ 11 مارس سال 2022 روی شبکه اپل تی وی پلاس قرار گرفته و منتشر شده است. کمپانی های آنانیموس کانتنت و اپل استودیوز، به عنوان تولیدکنندگان اصلی این مجموعه تلویزیونی درام شناخته می شوند. 

 

نقد سریال آخرین روز های پتالمی گری

آخرین روز های پتالمی گری توانسته در سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز 7.6 را از آن خود کند. چنین امتیازی بر اساس نظر و رای بینندگان به این مینی سریال داده شده است. بهتر است افراد زیر 13 سال آن را تماشا نکنند؛ چرا که محتوای The Last Days of Ptolemy Grey، مناسب سن آن ها نیست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.