دانلود سریال
The Girl from Plainville

1129 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8093
10
/
6.4
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Girl from Plainville
دانلود سریال The Girl from Plainville

خلاصه داستان سریال The Girl from Plainville

این مجموعه تلویزیونی که دختری از پلینویل نام دارد، داستان فردی را روایت می کند که افسرده بوده و امیدی به زندگی اش ندارد. این فرد در سریال The Girl from Plainville، پسری نوجوان است که کانرد روی نام داشته و با فردی به نام کارتر دوست است. به نظر می رسد این رابطه دوستی باید سازنده باشد و همه چیز را بهتر از پیش کند. با توجه به همین رابطه دوستی بود که انتظار می رفت در طولانی مدت افسردگی کانرد کاهش پیدا کند و رو به بهبود رود؛ اما همه چیز بر خلاف تصورات انجام شد و بیماری روانی او روز به روز بدتر شد. 

 این پسر نوجوان که هنوز نیمی از عمرش را هم زندگی نکرده، دست به خودکشی پر ماجرا می زند. او که همیشه در جدل با بیماری های روانی خود بود، به تشویق دوستش این کار را انجام می دهد. کانرد در سریال The Girl from Plainville، در دسته خودکشی های پیامکی قرار می گیرد که این موضوع داستان بسیار بلندی دارد. او از این فرصت استفاده کرده و کاری که نباید را انجام داد. پس از مرگ کانرد بود که پرونده ای جنایی با نام قتل غیر عمد برای دوستش درست شد که بازرسان باید این محکومیت را به خوبی آنالیز و بررسی می کردند. 

 

سریال The Girl from Plainville

دختری از پلینویل، مجموعه تلویزیونی است که در ژانر های درام، زندگی نامه و جنایی ساخته شده است. سبک جنایی، سبک کلی این سریال که بر اساس واقعیت تهیه شده را در بر می گیرد. The Girl from Plainville محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. تمامی قسمت های آن در ایالات متحده آمریکا ضبط و تصویربرداری شده اند. لیز هانا و پاتریک مک مانوس، افرادی هستند که وظیفه ساخت این مجموعه تلویزیونی جنایی را به عهده داشتند. آن ها این مینی سریال را بر اساس داستانی واقعی از زندگی نامه یک فرد به تصویر کشیدند. 

می توان از کلویی سونی، کارا بونو، ال فانینگ، کلی بروک مک کلینسی، کریستین گریفیث، نوربرت لئو بوتس و کلتن رایان به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در دختری از پلینویل به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. وظیفه کارگردانی The Girl from Plainville را لیسا چولودنکو به عهده داشت. این مجموعه تلویزیونی جنایی در یک فصل و 8 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت ها به عهده شبکه هولو بود. 

اولین قسمت از دختری از پلینویل در تاریخ 29 مارس سال 2022 روی شبکه هولو قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال The Girl from Plainville

از آنجایی که دختری از پلینویل بر اساس واقعیت ساخته شد، بینندگان بسیاری را به سمت خود جذب کرد. ماجرای جنایی این مینی سریال آنقدر خیره کننده است که می تواند بیننده را به خود میخکوب کند. بنا بر همین مسائل بود که سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز 6.6 را برای The Girl from Plainville در نظر گرفت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.